تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات حمله تروریستی به شهروندان هلندی + فیم

پلیس از کشته شدن حداقل یک نفر و زخمی شدن ۹ تن دیگر در جریان تیراندازی یک یا چند مرد مسلح به قطار شهری در مرکز شهر اوترخت هلند خبر داده است. پلیس می‌گوید عامل یا عاملان تیراندازی همچنان در حال فرار هستند. همچنین حرکت قطار‌های شهری متوقف شده است. دولت هلند نیز یک نشست فوق العاده در پی این رخداد تشکیل داده است. پلیس هلند گفته است که ممکن است یک انگیزه تروریستی در پشت این رخداد وجود داشته باشد.


تدابیر امنیتی نیز در اطراف مقر دولت در لاهه تشدید شده است و از مدارس خواسته شده در‌ها را بسته نگاه دارند.

نخست وزیر هلند در سخنانی تصریح کرد: ما نسبت به این رخداد بسیار نگران هستیم.

چندین بالگرد نیز برای ارائه کمک به این مکان فرستاده شده است.

رسانه‌ها گزارش دادند که نیرو‌های مبارزه با تروریسم ساختمانی را محاصره کرده‌اند که گمان می‌رود عامل تیراندازی در آن باشد.

تدابیر امنیتی نیز در فرودگاه‌های هلند و در مقر‌های نهاد‌های حیاتی تشدید شده است.

دولت هلند نیز گفت که سطح هشدار تهدید‌های تروریستی در اوترخت را حداکثری اعلام می‌کند.

سرویس اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: سطح هشدار تهدید‌های تروریستی افزایش یافته و در سطح قرمز قرار گرفته است که بالاترین سطح در اوترخت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات حمله تروریستی به شهروندان هلندی + فیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..