تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی بی‌ ام و M3 کلاسیک با قدرت ۳۹۰ اسب‌بخار

بی ام‌و M3 کد E30، اولین نسل از مدل M3 بود و مورد توجه طرفداران بی‌ام‌و قرار گرفت. مدلی از این خودرو که کاملا بازسازی شده، با قدرت ۳۹۰ اسب بخاری رونمایی شده است.

اولین نسل بی‌ام‌و M3  امروزه یک خودروی کلاسیک بسیار پرطرفدار در بازار شناخته می‌شود؛ به‌طوری‌که هر روز ارزش  قیمت آن افزایش پیدا می‌کنند. کسانی که این خودرو را خریداری می‌کنند اگر عملکرد پیشرانه‌ی ۴ سیلندر E30 را با پیشرانه‌های مدرن امروزی مقایسه کنند متوجه خواهند شد که دیگر آن قدرت قدیم را ندارد و امروز ماشین‌های زیادی در بازار هستند که می‌توانند این خودرو را شکست دهند. به همین دلیل یک شرکت انگلیسی به نام Redux تصمیم گرفته تا مدل‌های M3 E30 را تیونینگ و ارتقاء دهد. از این محصول تنها ۳۰ دستگاه تولید خواهد شد و خودروی اولین مشتری در حال حاضر آماده شده است.

BMW E30 M3 by Redux

ریداکس برای ارتقای E30 در مرحله‌ی اول حجم موتور این خودرو را از ۲.۳ لیتر به ۲.۵ لیتر افزایش داده است. سپس توربوشارژر مخصوص ریداکس با بوست ۱۴.۵ psi را نیز روی خودرو نصب کرده‌اند که قدرت نهایی پیشرانه را به ۳۹۰ اسب‌بخار و گشتاور آن را به ۵۲۹ نیوتون‌متر ارتقا داده است. البته ریداکس مدل تنفس طبیعی را نیز به مشتریان عرضه می‌کند و مشتریان می‌توانند انتخاب کنند که آیا خودروی توربو می‌خواهند یا تنفس طبیعی.

BMW E30 M3 by Redux

انتقال قدرت پیشرانه در این خودرو به استفاده از یک جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته انجام می‌شود و به‌صورت آپشن امکان سفارش جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی دستی نیز وجود دارد. درنهایت نیز برای دستیابی به بهترین چسبندگی از دیفرانسیل لغزش محدود استفاده شده است.

BMW E30 M3 by Redux

کمک فنرهای این مدل دارای سه نوع حالت تنظیم هستند و برای مهار کردن خودرو نیز از سیستم ترمز قدرتمند ساخت AP Racing بهره‌گیری شده است. کالیپرهای ترمز این خودرو در جلو ۶ پیستون و در عقب ۴ پیستون هستند و به‌صورت سفارشی دیسک‌های کربن سرامیکی عرضه می‎شود.

ریداکس توجه زیادی نیز به بدنه‌ی E30 داشته و تمامی قسمت‌های سپرها، گلگیرها، سقف و رکاب‌های جانبی را از ابتدا و با استفاده از فیبرکربن تولید کرده‌اند. باز هم به‌صورت آپشن در این بخش می‌توان کاپوت فیبرکربنی را سفارش داد که در حالت استاندارد موجود نیست.

BMW E30 M3 by Redux

مقاله‌های مرتبط:

با باز کردن درها نخستین چیزی که جلب توجه می‌کند، تودوزی آلکانترا است. روی درها، کنسول مرکزی و سقف نیز از این نوع پوشش استفاده شده است. سرنشینان روی صندلی‌های اسپرت چرمی ساخت ریکارو قرار می‌گیرند و در عوض صندلی‌های عقب نیز حذف شده‌اند. تغییر دیگری در داخل کابین بی‌ام‌و M3 دیده نمی‌شود به جز بخش پشت آمپرها که نمونه‌ی اصلی آنالوگ جای خود را به یک پشت آمپر دیجیتال داده است.

BMW E30 M3 by Redux BMW E30 M3 by Redux BMW E30 M3 by Redux BMW E30 M3 by Redux



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی بی‌ ام و M3 کلاسیک با قدرت ۳۹۰ اسب‌بخار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..