تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه وحشتناکی که مشتریان یک رستوران با آن روبه‌رو شدند! + فیلم

صحنه وحشتناکی که مشتریان یک رستوران با آن روبرو شدند! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشتریان رستورانی در منطقه "سانتا کلاریتا " لس آنجلس آمریکا هنگامی که روز جمعه مشغول صرف ناهار در این رستوران بودند، نمی‌دانستند چه حادثه وحشتناکی در انتظار آن‌ها است. در حالی که مشتریان بر روی میز‌های خود نشسته و مشغول صرف غذا بودند، ناگهان با صحنه‌ای وحشتناک مواجه شدند.

یک خودرو که از مسیر خود در خیابان منحرف شده بود، با سرعتی زیاد وارد رستوران شد و مشتریان را در وحشت فرو برد. این حادثه در زمان پیک یا زمانی که بیشترین مشتری در رستوران حضور داشت رخ داد.

در ویدئویی که منتشر شده است، مشاهده می‌شود در حالی که آن‌ها روی صندلی خود نشسته بودند ناگهان "یوونی تجادا" ۴۰ ساله با خودروی خود با شدت زیادی به پنجره رستوران برخورد می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که مشتریان تا آخرین لحظه ورود این خودرو که با شکستن شیشه وارد رستوران شده بود متوجه انحراف آن به سمت رستوران نشده بودند. در این ویدئو مشاهده می‌شود مشتریان رستوران با برخورد خودرو به میزی که آن‌ها نشسته بودند به اطراف پرتاب می‌شوند. بنا به گفته پلیس یکی از مشتریان مرد ۶۰ ساله‌ای بود که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. بنا بر این گزارش اگرچه این مرد در این حادثه دچار جراحت شد، اما خطری جان او را تهدید نمی‌کند.

پلیس محلی آمریکا پس از این حادثه اقدام به بازداشت یوونی تجادا، راننده مسبب این حادثه کرد. تحقیقات پلیس نشان داد که این راننده زن در لحظه وقوع حادثه مست بوده است. تست اولیه الکل نشان داد که میزان الکل موجود در خون تجادا ۰.۳۱ یعنی دست کم چهار برابر میزان حد مجاز یعنی ۰.۸ بوده است. این راننده پیشتر نیز به دلیل مصرف مشروبات الکلی چهار مورد تصادف در سابقه خود داشت. گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی آمریکا در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه وحشتناکی که مشتریان یک رستوران با آن روبه‌رو شدند! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..