تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایت زیارت مجازی گلزار شهدای وادی رحمت رونمایی شد

به گزارش خبرآنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی، گلزار شهدای وادی رحمت در حضور امام جمعه تبریز، شهردار تبریز، مدیرعامل سازمان آرامستان ها و جمعی از مدیران و خانواده شهدا آغاز به کار کرد.

این سامانه در مرحله اول، فاز اول گلزار شهدای وادی رحمت تبریز را تحت پوشش قرار می دهد.

سایت زیارت مجازی گلزار شهدای تبریز، امکان زیارت قبور مطهر شهدا به صورت غیرحضوری از طریق اینترنت را فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، زیارت قبور شهدا با استفاده از اینترنت توسط رایانه و نیز تلفن های همراه هوشمند فراهم می شود.

در فاز دوم این طرح قرار است اطلاعات شهیدان مدفون در این محوطه مستند سازی شده و با کلیک بر روی هر قبر، اطلاعاتی مانند: تاریخ تولد و شهادت، محل شهادت، زندگینامه، وصیتنامه، تصاویر و حتی فیلم های مربوط به هر شهید بارگذاری شود.

این طرح علاوه بر امکان زیارت مجازی قبور مطهر شهدا، مستند سازی، جستجوی آنلاین و دسترسی آسان به اطلاعات هر شهید را فراهم می آورد.

برای زیارت آنلاین از قبور مطهر شهدا می توانید از طریق سایت آرامستان های شهرداری تبریز یا آدرس http://www.۳۶۰arts.ir/vt/gaber.html اقدام نمائید.

گفتنی است در این مراسم، جمعی از خادمان آرامستان های تبریز در حضور امام جمعه و شهردار تبریز تجلیل شدند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایت زیارت مجازی گلزار شهدای وادی رحمت رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..