تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرزبان غیور ملایری در درگیری با اشرار مسلح در مرز بانه، به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ استوار دوم ابوذر حمزه کردخوردی، مرزبان غیور 21 ساله کشورمان در درگیری با اشرار مسلح در مرز بانه، در اوج رشادات و سرافرازی جان خود را فدای امنیت کشور کرد و شهد شیرین شهادت نوشید.

این مرزبان دلاور کشورمان که اهل و ساکن ملایر بود، شب گذشته، در درگیری با افراد ناشناس مسلح که قصد تعرض به کشورمان را داشتند به شهادت رسید.

این فرزند شجاع ایران، جمعی مرزبانان هنگ مرزی بانه بود که در ساعت 21 شب گذشته، در نقطه صفرمرزی که به‌ منظور تأمین امنیت و جلوگیری از ورود اشرار و قاچاقچیان مسلح به خاک کشور در منطقه مرزی سرداب از توابع بخش ننور بانه در حال گشت زنی بود با اشرار مسلح که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند درگیر و در سن 21 سالگی آسمانی شد.

به زودی پیکر مطهر این شهید والامقام در زادگاه خود "شهرستان ملایر" تشیع و به خاک سپرده خواهد شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرزبان غیور ملایری در درگیری با اشرار مسلح در مرز بانه، به شهادت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..