تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت اپیک گیمز پچ جدید فورتنایت را عرضه خواهد کرد

شرکت اپیک گیمز پچ جدید فورتنایت را عرضه خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان فورتنایت یکی از بازی‌های ویدیویی است که درسال ۲۰۱۷ عرضه شد. این عنوان را سایت یوروگیمز در سال ۲۰۱۷ در فهرست ۵۰ عنوان برتر قرار داد که رتبه این بازی میان این عناوین برتر ۳۲ بود، اما یک سال بعد این عنوان توانست به برترین عنوان جهان تبدیل شود.
 

عنوان Fortnite توسط شرکت اپیک گیمز و در سبک بتل رویال و آنلاین ساخته شده است که گیمر‌ها در قالب دو تیم، برای خود به ساخت سرپناه مشغول می‌شوند و با یکدیگر مبارزه می‌کنند. با اعلام شرکت اپیک گیمز جدیدترین بروزرسانی عنوان فورتنایت که پچ ۸.۱۰ نام دارد، درتاریخ ۱۲ مارس برای کنسول‌های PS4، Xbox One، PC، Nintendo Switch و تلفن‌های همراه منتشر خواهد شد.

مثل همیشه مشخص نیست شرکت اپیک گیمز قرار است چه تغییراتی را در عنوان فورتنایت اضافه کند، اما شرکت اپیک گیمز از وسیله نقلیه‌ای جدید در این بازی رونمایی کرده است که نام آن Baller است، این وسیله که به تازگی در اخبار شرکت اپیک گیمز زیاد از آن صحبت شده است شباهت زیادی به توپ‌هایی دارد که هامستر‌ها در آن‌ها میدوند. تصویر این وسیله را ادامه مشاهده کنید:

شرکت اپیک گیمز پچ جدید فورتنایت را عرضه خواهد کرد
در حال حاضر بیشتر از این اطلاعاتی درباره وسیله نقلیه Baller در دسترس نیست، اما چیزی که درباره این وسیله آشکار است این است که به وسیله آن می‌توان در محیط بازی با سرعت بالایی جا به جا شد. همچنین این وسیله، اولین وسیله نقلیه‌ی اضافه شده به عنوان فورتنایت در فصل ۸ است. شرکت اپیک گیمز سلاح‌های جدیدش برای عنوان فورتنایت را تغریبا یک هفته پس از معرفی وارد بازی می‌کند، اما ورود وسایل نقلیه جدیدش به بازی را به تاخیر می‌اندازد برای مثال هواپیمای Stormwing که در فصل ۷ عنوان فورتنایت معرفی شد هنوز هم وارد این عنوان نشده است و علت این تاخیر هم مشخص نیست.شرکت اپیک گیمز پچ جدید فورتنایت را عرضه خواهد کرد
شرکت Epic Games پس از انتشار این پچ جدید قصد دارد در تاریخ ۱۴ مارس چالش‌های هفتگی جدیدی را آغاز کند.

بیشتر بخوانید:امکان بازگشت عنوان Syphon Filter وجود دارد

انتهای پیام/

اضافه شدن وسیله‌ای جدید در عنوان فورتنایت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت اپیک گیمز پچ جدید فورتنایت را عرضه خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..