تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان برگزار شد

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان برگزار شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بر اساس کیفرخواست صادره برای متهمین این پرونده که هفت نفر هستند اتهام آن‌ها مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور است.

در ابتدای جلسه قاضی منصوری رییس دادگاه با تشریح فرآیند دادرسی طی ۲ جلسه گذشته با ذکر مواد لازم قانونی، رسمیت و علنی بودن جلسه را اعلام و خواستار رعایت نظم توسط حاضران شد و با اشاره به حضور نمایندگان رسانه‌ها در جلسه از نماینده دادستان خواست تا توضیحات لازم در مورد پرونده را در ابتدای جلسه ارائه نماید.

پس ارائه توضیحات نماینده دادستان و قرائت کیفرخواست صادره در مورد احمد حیدری فرزندمحمدعلی، متهم در جایگاه قرار گرفت و به سوالات رییس جلسه و وکیل نمایندگان شکات پاسخ داد.

رییس دادگاه قبل از فراخوانی متهم محمدمهدی پورسلیمی فرزندمحمد به جایگاه، به گزیده گزارشات بانک مرکزی، بانک قوامین، دادستانی عمومی و انقلاب مشهد، نیروی انتظامی خراسان رضوی، نظریات کارشناسان رسمی دادگستری، پلیس فتا و اداره اطلاعات خراسان رضوی در مورد تخلفات انجام شده در این پرونده اشاره نمود و متهم محمد مهدی پورسلیمی را برای پاسخگویی به جایگاه فراخواند.

عدم رعایت موازین قانونی، عدم رعایت مفاد اساسنامه، مشارکت در کلاهبرداری همراه با مانور‌های متقلبانه، تصاحب و حیف و میل اموال مردم، انجام اقدامات خلاف دستورات بانک مرکزی، عدم همکاری قانونی با بانک قوامین، ایجاد اخلال در نظم عمومی، ایجاد اخلال در روند وصول وپرداخت مطالبات مردم، تشویق مردم و سپرده گذاران به تجمعات غیرقانونی، در کنار مشارکت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق وصول وجوه کلان از جمله تخلفات مطرح شده علیه متهم مهدی پور سلیمی است.

انتهای پیام//ف.ش

برگزاری جلسه رسیدگی پرونده تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان در مشهد

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمین پرونده موسوم به تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..