تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت پروژه محور دانشگاه‌ها در امور اجرایی/راه اندازی ۶۶ دفتر تسهیل گری در حاشیه شهر

مشارکت پروژه محور دانشگاه‌ها در امور اجرایی/راه اندازی ۶۶ دفتر تسهیل گری در ۶۶ محله حاشیه شهر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه شبکه جامع دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان با اشاره به آمادگی همکاری با مراکز آموزش عالی، گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند در اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به عنوان یکی از اولویت‌های استان، مشارکت کنند.

وی افزود: به طور مثال کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از برنامه‌های اصلی مدیریت استان به شمار می‌رود که اگر دانشگاه‌ها آمادگی داشته باشند، می‌توانیم زمینه مشارکت آن‌ها را در این زمینه فراهم کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در شرایط کنونی نیاز است که دانشگاه به متن مردم ورود کنند چرا که اگر ظرفیت مردمی را از دست بدهیم جمهوری اسلامی هیچ پشتوانه دیگری نخواهد داشت.

رزم حسینی با بیان اینکه طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های استان می‌باشد، گفت: آموزه‌های اسلامی تأکید بسیاری بر توسعه اقتصادی دارد و به همین دلیل علمای دین و روحانیت وظیفه دارند که در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی افزود: مقابله با بحران کم آبی جزو برنامه‌های اولویت دار استان به شمار می‌رود و دانشگاه‌ها می‌توانند در زمینه انتقال آب، اقتصاد آب، مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی به حوزه‌های اجرایی کمک کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران و کارآفرینان به عنوان مجاهدان اقتصادی، زالوصفت و غارت گر نیستند، ادامه داد: عدم انسجام ارکان اصلی حکومت اعم از دانشگاه، صنعت و حکومت مانع پیشرفت اقتصادی است که در صورت ایجاد انسجام، قطعا شاهد پیشرفت و توسعه خواهیم بود.

رزم حسینی گفت: برخی تصور می‌کنند که ما به دلیل اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی طرفدار ثروتمدان و نظام سرمایه داری هستیم درحالی که این طور نیست و تلاش ما بر این است که از ظرفیت آن‌ها برای توانمندسازی مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید مدیریت کشور با شرکت‌های توسعه گرا انجام گیرد، افزود: اگر همه بخش‌های حاکمیتی همدل شوند، قطعا می‌توان گام‌های جدی در مسیر توسعه و پیشرفت استان برداشت.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، خراسان رضوی مطابق حوزه‌های انتخابیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ۱۲ منطقه تقسیم بندی شده است و تا به امروز ۵۰ شرکت توسعه گرا به عنوان معین‌های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده اند.

رزم حسینی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه نخستین گام کالبدی برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد برداشته شده و ۶۶ دفتر تسهیل گری در ۶۶ محله، تا سه ماه آینده توسط مدیریت شهری راه اندازی و از سوی دیگر غربالگری دقیق افراد ساکن در حاشیه شهر انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بروکراسی اداری یک نقص اساسی در نظام مدیریتی و مانع پیشرفت کشور است، افزود: مطابق قانون اساسی مخالفتی با فعالیت احزاب نداریم، اما باید توجه داشت که دعوا‌های سیاسی مانع پیشرفت و توسعه است.

انتهای پیام//ف. ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت پروژه محور دانشگاه‌ها در امور اجرایی/راه اندازی ۶۶ دفتر تسهیل گری در حاشیه شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..