تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد در گردنه ژالانه بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صباح محمدی گفت: باتوجه به بارش ۵۰ سانتی متری برف در گردنه ژالانه و مختل شدن تردد در این گردنه، راهداران به صورت شبانه روزی در حال عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند.

وی افزود: بارش شدید برف و کولاک در گردنه ژالانه باعث اختلال در تردد شده و دید افقی در این محور ارتباطی را به کمتر از چهار متر کاهش داده است.

بخشدار هورامان گفت: ارتفاع برف در این گردنه هم اکنون به بیش از چهار متر می‌رسد و احتمال سقوط بهمن را نیز افزایش داده است.

وی از رانندگاه خواست از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند ودر صورت تردد در این گردنه حتما زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

گفتنی است؛ در حال حاضر تعداد هشت دستگاه ماشین برف روبی و ۱۶ راهدار در راهدارخانه گردنه ژالانه مستقر هستند و به صورت شبانه روزی آماده برف روبی هستند تا این مسیر بسته نشود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد در گردنه ژالانه بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..