تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدبیر و درایت و عملکرد معقولانه در سیاست داخلی و خارجی اهمیت دارد/سفر های منطقه ای باید ادامه پیدا کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور در ادامه سفر خود به قم در اولین دیدار خود با مراجع تقلید با حضور در بیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

سفر اخیر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به عراق و دیگر مسائل جهان اسلام از محورهای گفت‌وگو در این دیدار بود.

آیت الله صافی گلپایگانی عنوان کرد:با همسایگان و جهان باید ارتباط سازنده و قوی با حفظ عزت و منافع می توانیم و پیام آور صلح و مهربانی باشیم .

وی ادامه داد:سفر های منطقه ای باید ادامه پیدا کند،آنچه در سیاست داخلی و خارجی اهمیت دارد تدبیر و درایت و عملکرد معقولانه است ، ان شاءالله بتوانید نگرانی های ما و مردم را در مسائل اقتصادی بر طرف کنید.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران و به صورت خصوصی برگزار شد.

انتها ی پیام/ح

دیدار ظریف با آیت الله صافی گلپایگانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدبیر و درایت و عملکرد معقولانه در سیاست داخلی و خارجی اهمیت دارد/سفر های منطقه ای باید ادامه پیدا کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..