تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف وارد قم شد/ سفر روحانی به عراق آغاز فصل نوینی در روابط دو کشور است

نماینده آیت الله سیستانی در ایران عنوان کرد؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،ظریف وزیر امور خارجه کشور  در بدو ورود به قم با حضور در دفتر نماینده آیت الله سید علی سیستانی درایران با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی به گفت وگو  پرداخت.

ظریف در سفر یک روزه به قم با حضرات آیات صافی وحیدخراسانی، نوری همدانی ،جوادی آملی، مکارم شیرازی ،شبیری زنجانی، علوی گرگانی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی دیدار و گفتگو می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران سفر روحانی به عراق را آغاز فصل نوینی در روابط دو کشور دانست و گفت: استقبال مقامات ارشد عراق از رئیس جمهوری نوید بخش گسترش روابط همه جانبه خواهدبود

شرکت در جلسه شورای اداری استان قم از دیگر برنامه های ظریف خواهد بود.

انتهای پیام/ح

ظریف با حجت الاسلام شهرستانی دیدار کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف وارد قم شد/ سفر روحانی به عراق آغاز فصل نوینی در روابط دو کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..