تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ارز یارانه‌ای برای واردات گوشت کمک به کشاورزان خارجی است

ساعت: 11:09 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1468887

دبیر کانون کشاورزی جمنا گفت: معتقدم ارز یارانه‌ای برای واردات گوشت و نهاده‌های دامی، به جای تولیدکنندگان داخلی از کشاورزان خارجی حمایت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ محمّدی، دبیر کانون کشاورزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب انتقال تجربیات و مسئولیت ها به نسل جوان است.

وی گفت: وظیفه همه آحاد جامعه علی‌الخصوص نخبگان سیاسی برای عمل به این بیانیه ضروری است.

محمدی، سازماندهی نیروهای انقلاب در راستای بیانیه گام دوم انقلاب را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: سپردن انقلاب به نیروهای متعهد و متخصص انقلابی در گام دوم، هدف مهم واساسی بیانیه مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: با نگاه ویژه مقام معظّم رهبری به جوانان که در انتصابات اخیر ایشان در مسولیت های حساس کشوری و استانی کاملاً روشن شده، جوانان جایگاه خاصی در گام دوم انقلاب دارند.

دبیر کانون کشاورزی جمنا با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم گفت: اطمینان داریم با همت نیروهای انقلابی اکثریت مجلس یازدهم را جوانان تشکیل خواهند داد.

محمّدی در ادامه، سیاست دولت در اختصاص ارز ترجیحی واردات بخش کشاورزی را باعث عدم رونق تولید در بخش کشاورزی دانست و گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌ها، دولت می‌تواند به‌جای تسهیل واردات با انواع سیاست‌های حمایتی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند.

وی افزود: معتقدم ارز یارانه‌ای برای واردات گوشت و نهاده‌های دامی، به جای تولیدکنندگان داخلی از کشاورزان خارجی حمایت می‌کند.

عضو جمنا با بیان اینکه دولت با توجه به شرایط پیش‌آمده، بایستی کمک‌های مالی خود را به تولیدکنندگان داخلی اختصاص دهد تا ضرر آن‌ها جبران شود، گفت: با این کار، علاوه بر حفظ توان تولیدات کشاورزی و رقابت دربازارهای جهانی، رشد اقتصادی وحفظ اشتغال و امنیت غذایی تضمین می‌شود.

محمّدی ادامه داد: ادامه سیاست‌هایی نظیر تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات اقلام اساسی که مشابه آن‌ها در داخل کشور تولید می‌شود، موجب متضرر شدن تولیدکنندگان داخلی شده و درصورت عدم‌ اصلاح رویکرددولت، خطر از بین رفتن توان تولید بخش کشاورزی و وابستگی همیشگی به کشورهای خارجی در این حوزه دور از ذهن نیست.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ارز یارانه‌ای برای واردات گوشت کمک به کشاورزان خارجی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..