تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۷۸ واحد اقامتی آماده میزبانی از مسافران نوروزی در خراسان شمالی / پیش بینی ۱۵۰ مدرسه جهت اسکان فرهنگیان

ساعت: 13:13 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1469015

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی:

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: طی نوروز 98 در مجموع 178 واحد رستوران، مهمانپذیر، سفره خانه سنتی، هتل، متل، خانه مسافر، اقامتگاه بومگردی با 941 تخت در سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی کاظمی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: 150 مدرسه برای فرهنگیان در سراسر استان پیش بینی شده است، ضمن اینکه در بسیاری از پارک ها و مراکز گردشگری استان فضاهایی برای برپایی چادرهای مسافرتی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه درایام نوروز در خراسان شمالی آب و هوا دگرگون است و هر ساله بارندگی هایی داریم، فضاهایی را برای استقرار مسافر در شرایط اضطرار در مساجد، حسینیه ها و سالن ورزشی در کلیه شهرستان ها به صورت آماده در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز از این ظرفیت ها برای اسکان مسافراستفاده شود.

وی تعداد اقامتگاه های بومگردی فعال در استان را 32  واحد اعلام کرد و گفت: این واحدها مقوله ای جدید در گردشگری کشور است اما باتوجه به اینکه با ذائقه و سلیقه گردشگران داخلی و خارجی همخوانی دارند، به سرعت توانسته در حوزه گردشگری کشور و همچنین استان خراسان شمالی جایگاه اش را پیدا کند.

کاظمی با اشاره به اینکه اقامتگاه های بومگردی با تمایزی که در ارائه خدمات از جمله ساختار بومی و سنتی و غذاخوری ها و قیمت مناسبی جذاب هستند، گفت: در این حوزه باید دقت شود تا برای بالابردن کمیت از کیفیت کاسته نشود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز یکی از مهم ترین فعالیت ها در ستاد هماهنگی سفرهای استان نظارت بر واحدهای خدماتی همچون هتل ها، رستوران ها و اقامتگاه های بومگردی است، بیان کرد: از ابتدای بهمن ماه نظارت ها آغاز شده، همچنین از اواسط اسفند یک تیم کنترل مشترک از دستگاه های ناظر همچون تعزیرات، بهداشت، دامپزشکی، سازمان صمت بازدیدها را انجام می دهند.

کاظمی خاطر نشان کرد: سامانه 09629 تحت عنوان سامانه نظارت ستاد سفرهای کشور فعال است و مردم در هر نقطه ای از کشور حضور داشته باشند، می توانند شکایات و نظرات و پیشنهادت شان را از تمامی واحدهای خدمات رسانی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۷۸ واحد اقامتی آماده میزبانی از مسافران نوروزی در خراسان شمالی / پیش بینی ۱۵۰ مدرسه جهت اسکان فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..