تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت‌رسانی به مردم و تقدیر از خادمان یک وظیفه است

ساعت: 13:05 منتشر شده در مورخ: 1397/12/27 شناسه خبر: 1468947

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به تقدیر چند روز قبل از پاکبانان که در سپاه ناحیه همدان انجام گرفت، گفت: خدمت‌رسانی به مردم و تقدیر از خادمان جزء وظیفه ما است و تقدیری که از پاکبانان انجام گرفت با رویکرد فرهنگ‌سازی بود تا افراد، سازمان‌ها و دستگاه‌ها هم این قبیل تقدیرها را انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، چند روز گذشته تصاویری از جلسه‌ای که به مناسبت روز شهردار در شهرداری برازجان برگزار شده بود در فضای مجازی منتشر شد که در این تصاویر تعدادی از پاکبانان و کارگران شهرداری با همان لباس کار خود بر روی زمین نشسته و دور تا دور آنها مدیران، کارمندان و فعالان اجتماعی شهر بر روی صندلی نشسته‌اند و این حالت نشستن‌ها و تحقیر پاکبانان باعث واکنش‌ها و اظهارنظر‌های مختلفی از سوی مردم شد و به عنوان حرکتی تحقیر‌آمیز و تأسف‌بار از آن یاد کردند.

هر چند شهردار برازجان عذرخواهی کرد اما نکته جالبتر آن بود که شهرداری برازجان عکس‌هایی از همان کارگران و پاکبانان منتشر کرد که پلاکاردهایی در حمایت از این شهردار در دست دارند حال سوال اینجاست که آیا این حمایت خودجوش بوده یا یک اقدامی اجباری و سازماندهی شده برای خواباندن التهابات ایجاد شده در جامعه، الله اعلم.

همزمان با عمل نکوهیده و غیرقابل دفاع شهرداری برازجان، تصاویری از تقدیر سپاه ناحیه همدان از تعدادی پاکبان به دلیل چند برابر شدن کار آنها در روزهای آخر سال نیز در فضای مجازی منتشر می‌شود، تقدیری که یک یگان به خاطر زحمات پاکبانان در صبحگاه ایست خبردار ایستادند و این تنها اشک شوق را در چشمان آنها آورد.

مردان سختکوشی و بی‌ادعایی که صبح تا شب برای به دست آوردن لقمه نان حلالی نگاه‌های تحقیرآمیز و بی‌انصافانه برخی مردم را به جان می‌خرند و برای فرار از این نگاه‌ها همیشه سرشان پایین است.

 

هر چند این تقدیرها برای زحمات آنها ناچیز است اما تقدیر شهرداری برازجان کجا و تقدیر فرمانده جوان همدان کجا.

تقدیر شهردار برازجان تخریب پاکبانان بود و نماد یک مدیریت بالابه پایین و تقدیر سپاه ناحیه همدان عزت گذاشتن و ارج نهادن به زحمات پاکبانان و نماد یک مدیریت دینی، برادری و انقلابی بود.

این مطلب نه قصد تحقیر و تخریب شهرداری و کارکنان برازجان را دارد و نه قصد تمجید و تقدیر از سپاه همدان را  بلکه در صدد است تا اخبار خوب، فرهنگ خوب و تصمیم خوب را برای معرفی به سایر افراد و ارگان‌ها داشته باشد. هر چند ممکن است عمل شهرداری برازجان با نیت خیرخواهی بوده باشد اما نمی‌توان تحقیر و تخریب پاکبانان را نادیده گرفت در همین خصوص و به دلیل اینکه تصاویری از تقدیر شهرداری برازجان و سپاه ناحیه همدان در فضای مجازی دست به دست می‌شود و کاربران دو تصویر را با یکدیگر مقایسه می‌کنند با سرهنگ علی بقایی، فرمانده ناحیه سپاه همدان گفت‌وگویی داشتیم:

علی بقایی با اشاره به تقدیر از پاکبانان در سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: ما در حوزه امنیتی، فرهنگی و اجتماعی وظایفی داریم پس خدمت‌رسانی به مردم و تقدیر از خادمان نیز جزئی از وظیفه ما است.

وی افزود: برای اینکه ما بتوانیم تقدیر از خادمان را فرهنگ‌سازی کنیم باید این افراد تقدیر شوند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه پنجشنبه هفته گذشته با پاکبانان جهت تقدیر از زحمات یک ساله شان هماهنگ کردیم و شنبه در صبحگاه از آنها تقدیر کردیم اضافه کرد: هدف ما این بود که افرادی که در اطراف محیط کاری هر روز صبح، قبل از ما بهداشت و نظافت محیط را انجام می‌دهند در پایان سال تقدیر شوند و بدانند که ما قدردان زحمات آنها هستیم.

وی گفت: تقدیری که از پاکبانان انجام گرفت با رویکرد فرهنگ‌سازی بود تا افراد، سازمان‌ها و دستگاه‌ها هم این قبیل تقدیرها را انجام دهند.

بقایی با بیان اینکه بسیج از مردم با مردم و برای مردم است، بیان کرد: به دلیل اینکه غالباً افراد صاحب نام و صاحب عنوان تقدیر می‌شوند، ما با تقدیری که از پاکبانان داشتیم خواستیم افرادی هم که کمتر دیده می‌شوند ولی زحمات بسیار می‌کشند نیز تقدیر شوند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی ما می‌گوییم بسیج از مردم با مردم و برای مردم است این گفته باید مصداق بیرونی داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان از آن دسته فرماندهانی است که همیشه کارهایش نو و جدید بوده و حواسش به همه چیز و همه کس است از تقدیر عکاسان رسانه‌ها در روز بعد از راهپیمایی 22 بهمن گرفته تا تقدیر از کاراته کارهای همدان که در مسابقات غرب کشور رتبه آورده بودند؛ فرمانده از این ورزشکاران دعوت کرده بود و ضمن تقدیر با همکاری آنها به نیت 8 هزار شهید استان، هشت درخت را کاشتند.

این فرمانده همیشه در دسترس است و پاسخگوی اصحاب رسانه و ما نیز به رسم ادب از این فرمانده پرتلاش همدان برای زحماتی که در این سال‌ها کشیده‌اند و می‌کشند ممنونیم...

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت‌رسانی به مردم و تقدیر از خادمان یک وظیفه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..