تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فصل بیست و ششم تخت گاز – Top Gear S26E05 + Extra Gear S04E05

دانلود فصل بیست و ششم تخت گاز Top Gear Season 26 2019

قسمت پنجم با کیفیت HDTV 1080p اضافه شد

قسمت پنجم بخش اضافه Extra Gear اضافه شد

کاور-فصل-بیست-و-ششم-Top-Gear

عنوان مستند: Top Gear Season 26 – فصل بیست و ششم تخته گاز

کیفیت تصویری: HDTV / HDTV 720p / HDTV 1080p / HDTV x265 720p / HDTV x265 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

مستند Top Gear به فصل بیست و ششم خودش رسیده است و مجریان جدید این برنامه به پختگی کامل رسیده اند و شاهد قسمت های مهیج و متنوعی در این سری پرطرفدار هستیم. مت لبلانک، کریس هریس و روری رید اینبار هم در کنار همدیگر قرار دارند و قرار است که با جدیدترین مدل از ماشین های کمپانی های بزرگ به ماجراجویی بپردازند و جاهای مختلف بریتانیای کبیر و دیگر کشورهای جهان بروند. اگر علاقه مند به ماشین و کسب اطلاعات بیشتر هستید، می توانید ۲۶امین فصل از مستند تخته گاز را مشاهده کنید و با ماشین های مدرن جهان به جاده های آتشین بریتانیا بروید.

این مستند جدیدترین ماشین های کمپانی های مختلفی همچون بی ام و، پورشه، لامبورگینی، تسلا، فورد و … را به برنامه است و مجریان برنامه درمورد آنها با هم دیگر صحبت می کنند و انها را در جاده ها تست می کنند. البته این ها تمام ماجرا نیست و می توانید با مهمان برنامه هم شاهد دیالوگ های خنده دار و شوخی های بامزه این سری باشید. ماجراجویی های هیجان انگیز در طیبعت بخش دیگری از برنامه است که گاها در طی دو سه قسمت از برنامه شاهد آن خواهید بود. فرصت را از دست دهید و جدیدترین فصل از سری محبوب Top Gear را از سایت دانلودها از دست ندهید.

مطالب مرتبط

Season 26, Episode 1:

فصل بیست و ششم تخت گاز – قسمت اول

در اولین قسمت از این فصل مت لبلانک و کریس هریس به همراه آخرین مدل از ماشین های پورشه و فراری به نروژ می روند. این در حالی است که روری رید و سابین شیمیتز هدف جدیدتری دارند و قصدا دارند که به کمک یک سوزوکی یک کوه جدید بریتانیایی را کلید بزنند. مهمان این قسمت از برنامه جیمز مارسدن خواهد بود.

Season 26, Episode 2:

فصل بیست و ششم تخت گاز – قسمت دوم

هریس و مت لبلانک هر دو به همراه ماشین Tuk-Tuks به سری لانکا اعزام می شوند. ماشین BMW بزرگ و یکی از اتومبیل های سالونی مرسدس هم در مسیر آزمایشی تست می شوند و ترانه سرا و خواننده ای به نام پروفسور گرین در این قسمت مهمان برنامه خواهد بود و درون یک اتومبیل سریع به رانندگی خواهد پرداخت.

Season 26, Episode 3:

فصل بیست و ششم تخت گاز – قسمت سوم

در این قسمت مت لبلانک و کریس هریس هردو باهم به بررسی مدل جدید Bentley Continental GT می پردازند. روری رید هم روی مدل جدید ماشین مگان به نام Renault Megane کار می کند. کری سعی می کند که ترسناک ترین مدل پورشه ۹۱۱ در تمام دوران را در جاده رام کند و در نهایت در انتهای شو با گرگوری پورتر مهمان این قسمت همراه خواهید شد.

*/ ]]> اسکرین-شات-فصل-بیست-و-ششم-Top-Gear اسکرین-شات-فصل-بیست-و-ششم-Top-Gear اسکرین-شات-فصل-بیست-و-ششم-Top-Gear اسکرین-شات-فصل-بیست-و-ششم-Top-Gear info

Top Gear is a British television series about motor vehicles, primarily cars, and is a relaunched version of the original 1977 show of the same name, airing since 2002, and becoming the most widely watched factual television programme in the world

Season 26 – Episode 1

Matt LeBlanc and Chris Harris head to Norway in the latest estate cars from Porsche and Ferrari, while Rory Reid and Sabine Schmitz aim to create Britain’s newest mountain with the help of a tiny Suzuki. James Marsden is the studio guest.

Season 26 – Episode 2

Harris and LeBlanc are off to Sri Lanka for a trip in two Tuk-Tuks. Big BMW and Mercedes saloons are tested on the track and the star in a reasonably fast car is singer songwriter Professor Green.

Season 26 – Episode 3

Matt LeBlanc and Chris Harris are both tasked with reviewing the new Bentley Continental GT, while Rory Reid tests the new Renault Megane hot hatch. Out on track, Chris attempts to tame the scariest Porsche 911 of all time. Gregory Porter is the studio guest.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فصل بیست و ششم تخت گاز – Top Gear S26E05 + Extra Gear S04E05»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..