تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج: بیانیه گام دوم اجرا نشود، گناه کرده‌ایم

۸۴۳۶۷۰

۵ 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر بيانيه گام دوم انقلاب اجرايي نشود، مرتكب گناه شده ايم، گفت: كار بيانيه گام دوم انقلاب، فقط با حمايت و تببين انجام نمي شود بلكه بايد در حوزه عملياتي و اجرايي نيز به آن توجه شود.

خبرگزاری فارس: سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی در مراسم رونمایی از طرح هندسه کلی بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: بیانیه گام دوم یک مرحله حمایتی دارد که از طرف همه دستگاه ها خصوصا حاکمیتی و از طرف اقشار مختلف مردم باید مورد حمایت قرار گیرد.

غیب‌پرور گفت: در مرحله دوم، کلام رهبری باید فهمیده شود و به عبارت دیگر باید کار تبیینی صورت گیرد که رونمایی امروز نیز از نوع تبیینی است.

وی تصریح کرد: کار بیانیه گام دوم انقلاب، فقط با حمایت و تببین انجام نمی شود بلکه باید در حوزه عملیاتی و اجرایی نیز به آن توجه شود و اگر این بیانیه اجرایی نشود ما مرتکب گناه شده ایم.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه رونمایی امروز یک آغاز بوده و کار اصلی عملیاتی کردن آن است، افزود: بیانیه گام دوم خطاب به جوانان است، وقتی رهبری از جوانان سخن میگویند این کلام از سر حکمت است و نه تعارف و نشان دهنده مشی حکیمانه ایشان است.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: سلسله طرح های اقدامی باید ناظر بر تحقق اهداف بیانیه گام دوم و باز کردن مسیر برای جوانان باشد.

وی مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان دانست و افزود: اقدامات ما در بسیج برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت جوانان است و ما برنامه ها را برهمین اساس طراحی و به دنبال سپردن کار به جوانان هستیم.

غیب‌پرور در پایان تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل در جامعه اجرا شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج: بیانیه گام دوم اجرا نشود، گناه کرده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..