تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوارز بازی با منچستر یونایتد را از دست داد

لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا، دیشب در جریان دیدار با رئال بتیس آسیب دیده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از "ورزش سه" : بارسلونا دیشب با نمایش فوق العاده لیونل مسی ۱-۴ موفق به غلبه بر بتیس شد تا گام بلندی به سوی فتح دوباره لالیگا بردارد، اما مصدومیت مچ پای لوییس سوارز در این دیدار باعث نگرانی کادر فنی این تیم شده است.

سوارز بازی با منچستر یونایتد را از دست داد
باشگاه بارسلونا ضمن اعلام این خبر مدعی شد هنوز میزان دوری سوارز از میادین مشخص نیست و تست‌های پزشکی امروز انجام شده و بعد از آن نتیجه نهایی اعلام خواهد شد. مچ پای سوارز رگ به رگ شده و برخی رسانه‌ها خبر از احتمال دوری یک ماهه او از میادین و از دست دادن دیدار رفت مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان را داده اند.

لوییس سوارز که دیشب موفق به گلزنی برابر بتیس شد، مدت هاست در لیگ قهرمانان و خصوصا بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی در امر گلزنی نداشته، اما به هر حال مهاجم ثابت ترکیب بارسلونا به شمار می‌آید و با توجه به عدم وجود یک جانشین مناسب روی نیمکت، غیبت او ضربه بزرگی برای والورده خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوارز بازی با منچستر یونایتد را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..