تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه مدیران باید در راستای برنامه‌های مصوب حرکت کنند

لزوم حرکت در جهت تحقق برنامه‌های مصوب بالادستی/ ضرورت هماهنگی بین بخش‌های مختلف وزارتخانه و مجموعه‌های دیگربه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست صمیمانه با معاونان، مدیران و مشاوران این وزارتخانه، با تاکید بر لزوم حرکت در جهت تحقق برنامه‌های مصوب بالادستی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف وزارتخانه و مجموعه‌های دیگر، اظهار کرد: تحقق برنامه‌های مصوب و ابلاغ شده در حوزه علم و فناوری که بخشی از آن شامل برنامه‌های راهبردی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است،‌ همچنین تحقق برنامه‌های مصوب قانون برنامه ششم توسعه، سند نقشه جامع علمی کشور، پیام‌های مقام معظم رهبری برای سال جدید و گام دوم انقلاب، سند الگوی ایران اسلامی پیشرفت ماست.

وزیر علوم با بیان اینکه همگی مدیران مجموعه بزرگ آموزش عالی باید در راستای سیاست‌ها، قوانین و برنامه‌های مصوب حرکت کنند، تصریح کرد: تک تک شما عزیزان جزو مدیران ارزشمند کشور هستید، لذا ضروری است در جهت هماهنگی بین واحد‌ها و بخش‌های مختلف وزارت و مجموعه‌های دیگر گام بردارید.

ضرورت آسیب‌شناسی فعالیت‌های انجام شده در وزارت علوم

غلامی با بیان این مطلب که سال ۹۷ را با همه توفیقات و دستاورد‌هایی که مجموعه آموزش عالی به دست آورده است، پشت سر می‌گذاریم، آسیب‌شناسی فعالیت‌های انجام شده به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر در هر حوزه و پیگیری دقیق‌تر برنامه‌های مصوب را خواستار شد.

وزیر علوم تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور در سال آینده، نیازمند آن هستیم که مجموعه مدیران و کارکنان آموزش عالی با برنامه‌ریزی دقیق و یک نگاه جامع و جدید به سمت بهره‌وری مطلوب از امکانات محدود پیش روند تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه مدیران باید در راستای برنامه‌های مصوب حرکت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..