تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار عجیب و چندش‌آور یک هنرمند

وبسایت فرارو: این تصاویر در نگاه اول گیج کننده به نظر می‌رسد و شاید برخی آن را اثر هنری ندانند چرا که معنا و مفهوم خلق کننده آن‌ها مشخص نیست. دیوید هنری براون جونیور به جای اینکه به میان گل‌ها و منظره‌های طبیعی برود و یا اینکه برهنه شود و عکس بگیرد با استفاده از غذا، زباله و اشیاء دیگر که روی چهره خود قرار می‌دهد عکس می‌گیرد.

وی این کار را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده و می‌گوید تا کنون ۷۰۰ اثر را به این سبک و سیاق ایجاد کرده است. دیوید اهل فیلادلفیای آمریکاست و در نیویورک زندگی می‌کند. کار‌های او بیشتر به طنز شبیه است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز از این آثار دیوید بی نصیب نمانده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار عجیب و چندش‌آور یک هنرمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..