تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایت خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان

سایت خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان

وب‌سایت پیک خورشید، اگر چه مشابه وبسایت‌های علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر 360 ، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان یا تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک، وب‌سایت خرید بلیط هواپیما است اما مزیت‌هایی همچون ترانسفر رایگان و تورهای رایگان همانند علی بابا ماهیانه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

سایت خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان

خرید بلیط هواپیما ارزان

کاربرد بلیط هواپیما، برای گرفتن کارت پرواز در فرودگاه است. بلیط­های هواپیما به دو دسته بلیط چارتر و بلیط سیستمی تقسیم می­شوند.

چارتر بطور کلی به معنی دربست کردن است و بلیط چارتر به معنای از قبل رزرو کردن تعدادی از صندلی­های یک پرواز است.

در مراحل تهیه بلیط، چارتر هنگامی به وجود می­آید که یک شرکت هواپیمایی، تمام یا قسمتی از صندلی­های یک هواپیما را بطور عمده رزرو کند و در مدت مشخصی به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت­ها به منظور این خرید جمعی هزینه­­ی کمتری را شامل می­شوند و با تخفیف بیشتری به مسافران می­فروشند. ولی بلیط سیستمی تهیه بلیط هواپیما بصورت مستقیم از خطوط و شرکت هواپیمایی است.

ـ حال این سوال پیش می­آید که آیا بدون ثبت نام در سایت پیک خورشید می­توان بلیط رزرو کرد؟

ثبت نام و عضویت در سایت پیک خورشید کاملا اختیاری است و می­توان بدون ثبت­نام، بلیط خریداری کرده و هزینه را پرداخت و یا عملیات استرداد را انجام داد.

ـ مراحل ثبت نام در سایت پیک خورشید چگونه انجام می­شود؟ دقیقا مشابه سایت علی بابا

بعد از وارد شدن به سایت جهت خرید بلیط، گزینه ثبت­ نام را انتخاب کرد و سپس مشخصات خود را وارد کرد. این مشخصات از قبیل نام کاربری (آدرس ایمیل)، رمز عبور و شماره تماس باشد.

سایت خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان

ـ درصورت فراموش کردن رمز عبور چگونه وارد سایت شویم؟

با وارد شدن به صفحه نخست و اصلی، ابتدا گزینه ورود را انتخاب کرده، سپس روی گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده­ام کلیک کرد. با انجام این مراحل مجددا رمز عبور جدیدی به ایمیل یا بصورت پیامک ارسال می‎‌شود.

ـ نحوه پرداخت هزینه بلیط چگونه انجام می­شود؟

به دو روش می­توان هزینه بلیط هواپیما را پرداخت کرد:

روش اول: می­توان با کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم (رمز اینترتی) بعد از مشخص کردن پرواز و وارد کردن اطلاعات مسافران، گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کرد و پرداخت خود را فوری انجام داد.

روش دوم: به روش خرید اعتباری که اینکار با وارد شدن به صفحه اصلی سایت و انتخاب گزینه ورود، می‌توان وارد پنل کاربری خود شده و اکانت را شارژ کرد و سپس گزینه پرواز را انتخاب و اطلاعات مسافر را دقیق وارد کرده تا پرداخت انجام گیرد.

ـ چگونه می­توان بلیط هواپیما خریداری شده را مشاهده و چاپ کرد؟

بعد از انجام فرایند تهیه بلیط، بصورت فایل PDF به ایمیل ارسال می­شود و علاوه بر این شماره فاکتور پیامک می­شود و با داشتن لینک می­توان بلیط خود را مشاهد کرد. همچنین می­توان در حساب کاربری خود، مجموع بلیط‌هایی که تاکنون خرید شده را در بخش مدیریت صورتحساب مشاهده و چاپ کرد.

البته با باز کردن  بخش جستجوی فاکتور و و وارد کردن شماره فاکتور و شماره همراه خود می­توان بلیط­های خریداری شده را مشاهده کرد و با کلیک کردن روی گزینه اطلاعات صفحه­ی جدیدی باز می­شود که دو فایل PDF به دو زبان فارسی و لاتین در آن دیده می­شود.

سایت خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان

ـ دلیل اینکه نمی­توان بلیط هواپیما خریده شده را در ایمیل خود دریافت کرد چیست؟

علاوه بر ایمیل می­توان بلیط­های خریداری شده را در صفحه­ی کاربری خود دید.

ـ در فرودگاه برای گرفتن کارت پرواز هواپیما چه مدارکی لازم است؟

برای گرفتن کارت پرواز هواپیما، باید کارت شناسایی قابل قبولی شامل کارت ملی، شناسنامه یا پاسپورت را نشان داد. باید توجه داشت که اگر پرواز چارتر است حتما بلیط چاپ شده همراه باشد.

ـ اگر فرایند پرداخت هزینه بلیط با خطا مواجه شد، چگونه این مشکل را می‌توان رفع کرد؟

احتمال دارد درگاه بانکی را که برای پرداخت هزینه بلیط مشخص شده است با خطا روبه­رو شود و می­توان یک درگاه دیگری را انتخاب کرد. درصورت کم شدن مبلغی از حساب، این مبلغ به صورت خودکار ظرف 72 ساعت آینده توسط درگاه بانک به حساب شما بر می­گردد.

ـ اگر بخواهیم بلیط کنسل شود هزینه آن به چه صورت پرداخت می­شود؟

در فرایند استراد بلیط اول گزینه نحوه استرداد را باید انتخاب کرد؛ بنابراین هزینه پرداخت شده نهایت ظرف 72 ساعت به حساب بازگردانده می­شود و یا با انتخاب استرداد آنلاین و اعتباری، فوری مبلغ به حساب بر می­گردد.

ـ درصورتی که 72 ساعت از استرداد بلیط گذشته باشد اما هنوز واریزی به کارت انجام نشد، چگونه این مشکل را می‌توان حل کرد؟

چنانچه با گذشت 72 ساعت (سه روز) واریزی انجام نشد می­توان با تیم پشتبانی آنلاین پیک خورشید و یا با شماره 0613185 تماس گرفت تا همان لحظه این مشکل را پیگیری کرد.

ـ حداکثر باری که می­توان همراه خود داشت چند کیلوگرم است؟ در صورت داشتن حمل بار اضافی چه­کاری باید انجام داد؟

بین بیست تا سی کیلوگرم که معمولا به نوع هواپیما، شرکت هواپیمایی، مسیر پروازی و نوع بلیط بستگی دارد. همیشه میزان حمل بار در بلیط­های خریداری شده نوشته می­شود و ممکن است بعضی از ایرلاین­ها بامکان بار رایگان نداشته باشند و این مورد در قسمت اطلاعات مسافر با قرمز رنگ نوشته شده است. درصورت اینکه بار اضافی داشته باشید می­توان توسط فرودگاه با پرداخت عوارض آن را خریداری کرد.

ـ علت تغییر هزینه بلیط موقع خرید چیست؟

هنگام خرید بلیط توسط مسافرین، اطلاعات و مشخصات دقیق پروازها طبق آخرین قوانین به روزرسانی می­شوند. ازجمله این تغییرات عبارتند از تغییر کلاس پروازی، تکمیل ظرفیت یک چارتر کنده، دریافت بلیط از یک شرکت چارترکننده یا تغییر قیمت ازطریق چارتر کننده. درصورت مواجه شدن با چنین مشکلی می­توان از پایین صفحه­ی رزرو گزینه­ی «انصراف و بازگشت» که به رنگ نارنجی است را انتخاب کرد و از فهرست پروازهای جدید پرواز خود را مشخص کرد.

ـ رسید تراکنش موفق بلیط خود را چگونه می‌توان دریافت کرد؟

به وسیله حساب کاربری خود یا صفحه فاکتورها می­توان رسید تراکنش بلیط‌های خود را به  راحتی دریافت کرد.

ـ علت تغییر نوع هواپیمایی چیست؟

نوع هواپیماها از طریق ایرلاین­ها تغییر می­کنند و شرکت­های هواپیمایی هیچ دخالتی در این امر ندارند.

ـ آیا می­توان صندلی خود را در هواپیما انتخاب کرد؟

بله این امکان وجود دارد ولی بستگی به پروازهای سیستمی و نوع ایرلاین دارد که معمولا با عنوان قبول آنلاین پرواز در نتایج جستجوی پروازها ثبت شده‌اند. بنابراین می­توان از یک روز قبل پرواز، از ایرلاین موردنظر خود مانند ماهان یا زاگرس، صندلی خود را در وب سایت پیک خورشید مشخص کرد.

ـ چگونه می­توان در مورد شرایط و نوع ویزایی که برای سفر لازم است تحقیقات مورد نیاز را انجام داد؟

برای مشاوره و دریافت اطلاعات در این مورد می­توان با پشتیبانی پیک خورشید و یا شماره 0613185 تماس حاصل کرد تا مشاوران مسافر را تا حدالامکان راهنمایی کنند.

ـ آیا قابلیت خرید بلیط هواپیما در ساعات غیرکاری و ایام تعطیل در سایت پیک خورشید وجود دارد؟

بله، در این وب سایت بطور بیست و چهارساعته می­توان بلیط خود را بصورت آنلاین رزرو کرد و بعد از پرداخت صورتحساب، رزروها انجام شده و بلیط‌ها را در ایمیل خود مشاهده کرد.

ـ منظور از بیمه کنسلی چیست؟

بیمه کنسلی پیک خورشید شامل نوع و میزان کنسلی ایرلاین است، اگر پرواز توسط خود ایرلاین تأخیر، تعجیل یا کنسل شود، درصورت اینکه پروازی وجود داشته باشد، پروازی جایگزین برای مسافر فراهم می­کند.

ـ بلیط چارتر چیست؟

افرادی که تجربه سفر با هواپیما و تهیه بلیط هواپیما را داشته­اند اصطلاح چارتر زیاد به گوش‌شان خورده است. بلیط­ها به دو نوع تقسیم می­شوند: بلیط چارتر و بلیط سیستمی. بلیط­های سیستمی همیشه قیمت مشخصی دارند که توسط شرکت­ها قیمت­گذاری می­شوند، اما بلیط­های چارتر نرخ ثابتی ندارند و تغییرات زیادی خواهند داشت.

هم اکنون، برخی شرکت­های چارترکننده هستند که بطور کامل یا بخشی از بلیط­های هواپیما را رزرو می­کنند و این بلیط­ها را در طی زمان­های متوالی به مشتریان خود ارائه می­دهند. شرکت­های چارترکننده برای اینکه همه بلیط­های خود را به فروش برسانند و ظرفیت خود را تکمیل کنند تخفیف ویژه­ای برای بلیط­هایشان قائل می‌شوند. طبیعتا هر چه که به روز پرواز نزدیک شویم، اگر بلیطی باقی مانده باشد، چارترکننده برای جلوگیری از ضرر خود تخفیف بیشتری می­دهد. بدین منظور گاهی اوقات قیمت بلیط چارتر نسبت به بلیط سیستمی ارزان­تر است. باید توجه داشت که همیشه بلیط چارتر ارزان وجود ندارد و فقط در برخی مواقع امکان پذیر است.

ـ بلیط چارتر یا سیستمی؟

ممکن است تصور شود کسانی که بلیط چارتر (لحظه آخری) تهیه می­کنند نسبت به کسانی که بلیط سیستمی خریداری می­کنند سفر بی کیفیت­تری را تجربه می­کنند اما اصلا این چنین نیست. مسافرین هر دو هواپیما وضعیت یکسانی را از نظر نوع پرواز، نوع صندلی، کابین و نحوه پذیرای و کیفیت پرواز خواهند داشت. حتی می‌توان بلیط چارتر بیزینس کلاس را هم خریداری کرد. پس تفاوتی بین بلیط هواپیما چارتر و سیستمی وجود ندارد، ولی بطور کلی تفاوت­های جزئی وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایت خرید سریع و ارزان بلیط هواپیما با ترانسفر رایگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..