تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"طرح متخصصین" بانک تج

به گزارش خبرنگار شمانیوز، در دنیای امروز استفاده از تسهیلات یکی از راهکارها جهت رفع نیازها و مشکلات مالی محسوب می شود و افراد با توجه به نوع شغل و فعالیت خود می توانند از انواع تسهیلات طراحی شده در بانک ها برای مصارف مختلف بهره مند شوند. تنوع در تسهیلات دهی در بانک ها نیز موجب شده تا بانک ها در طراحی محصولات جدید از یکدیگر پیشی بگیرند و هر روز شاهد ارائه محصولی جدید در این راستا هستیم.

به همین منظور بانک تجارت نیز در راستای خدمات دهی بهتر به مشتریان، پس از طراحی خدمات متنوع برای ارائه تسهیلات به گروه های مختلف جامعه، اقدام به ارائه طرح متخصصین کرده است. مشمولین این طرح که شامل پزشکان، وکلا، مهندسین، سر دفتران و .... می شوند، می توانند از شرایط خاص تسهیلاتی بانک بهره مند شوند.

در این طرح بر مبنای سپرده‌گذاری در حساب های جاری کارت، تسهیلات در قالب عقد مرابحه عادی به مشتریان بازارهدف با بازپرداخت 6، 12و 24 ماهه، با‏/بدون اخذ سپرده توثیق پرداخت می‌شود.

همچنین در طرح مذکور سعی بر این شده تا برای گروه های خاص از جامعه با در نظر گرفتن شرایط ویژه امکان استفاده از تسهیلات 1.5 تا 5 میلیارد ریال فراهم شود.

پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان دارای مجوز از سازمان نظام پزشکی ایران از جمله افرادی هستند که مشمول طرح متخصصین شده اند؛ جامعه ی پزشکی همواره نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند و سلامتی تک تک افراد به نحوی با این قشر سرو کار دارند. بانک تجارت برای خدمات دهی به جامعه ی پزشکی کشور شرایط خاصی در نظر گرفته و پزشکان متخصص و دندانپزشکان و داروسازان امکان استفاده از تسهیلات 5 میلیارد ریالی را خواهند داشت.

طبق این طرح پزشکان عمومی می توانند از طرح تسهیلاتی 1.5 میلیارد ریالی بانک تجارت در راستای این طرح استفاده کنند.

گروه دوم که مشمول این طرح می شوند، وکلای دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ایران هستند که به موجب شغل خطیر و حساسی که دارند، از متخصصین کشور محسوب شده و بانک تجارت با قرار دادن این گروه شغلی در طرح مذکور سعی در کمک رسانی به تامین مالی آن ها دارد. بهره مندی از تسهیلات 1.5 میلیارد ریالی برای این گروه در نظر گرفته شده است.

مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از دیگر گروه هایی هستند که می توانند به موجب طرح متخصصین از تسهیلات 1.5 میلیارد ریالی استفاده کنند. این گروه شغلی هم به خاطر تخصص خاصی که در زمینه ساختمان سازی و مهارت های ویژه ساخت و ساز دارند، از گروه های متخصص کشور به شمار می روند.

در راستای اجرای طرح متخصصین سردفتران اسناد رسمی دارای پروانه سردفتری از کانون سردفتران اسناد رسمی کشور و مدیران مشتریان ارزنده بانک نیز در لیست متخصصین قرار گرفته و می توانند تسهیلات 1.5 میلیاردی را دریافت کنند.

نوع و شرایط تسهيلات اعطایی

تسهیلات مورد اشاره در این طرح در قالب عقد مرابحه عادی بوده و افراد مشمول طرح که پیش از این ذکر شد،  با 2 ماه سپرده گذاری می توانند از تسهیلات با نرخ سود 15 درصدی و باز پرداخت 6 ماهه استفاده کنند. همچنین سود تسهیلات با سپرده گذاری 3 ماهه و  بازپرداخت 12 ماهه 18 درصد خواهد بود. با این حال افراد جامعه هدف می توانند با 4 ماه سپرده گذاری از تسهیلات 12 ماهه با سود 15 درصد و 24 ماهه با سود 18 درصد بهره مند شوند.

شرایط طرح: ( نرخ سود، مدت قرارداد، ضریب تسهیلات و سقف فردی تسهیلات اعطایی)

نرخ سود، مبلغ و مدت بازپرداخت و حداکثر سقف فردی تسهیلات اعطایی موصوف بسته به نرخ سود سپرده بر اساس جداول 1و2 تعیین می شود:

هـ ‏- وثایق و ضامنین

    گفتنی است اعطای تسهیلات یاد شده  با اخذ سفته و ضمانت دو نفر ضامن هم صنف که مورد تایید شعبه باشند، امکان پذیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"طرح متخصصین" بانک تج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..