تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بحثی برای ادغام دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای نداریم/ پذیرش دانشجو وظیفه دانشگاه علمی کاربردی نیست

غلامی گفت: هیچوقت بحث ادغام دانشگاه جامع علمی کاربردی با فنی و حرفه‌ای مطرح نبوده و  وظیفه دانشگاه علمی کاربردی آموزش مهارت‌های جانبی به بخش صنعتی است.

مطرح نبودن ادغام دو دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای / پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد وظیفه دانشگاه علمی کاربردی نیستمنصور غلامی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اداره دانشگاه جامع علمی کاربردی عمدتا بر عهده بخش خصوصی است و مراکز دولتی دانشگاه فنی حرفه‌ای را اداره می‌کنند، لذا  بحثی مبنی بر ادغام این دو دانشگاه با یکدیگر مطرح نبوده است و این کار انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: مهارت آموزی و اشتغال در دانشگاه  فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی هیچ منافاتی ندارد اما به طور کلی وظیفه دانشگاه علمی کاربردی آموزش مهارت‌های شغلی ویژه افرادی است که در صنایع و واحدهای فنی و حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف است.

غلامی تأکید کرد: یکی دیگر از وظایف دانشگاه علمی کاربردی آموزش مهارت‌های مختلف است و این دانشگاه قصدی برای جذب و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ندارد زیرا هدف از آن آموزش مهارت به کارمندان و کارگران بخش‌های صنعتی و دیگر حوزه‌های کاری است.

انتهای پیام /

آخرین جزئیات از ادغام دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بحثی برای ادغام دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای نداریم/ پذیرش دانشجو وظیفه دانشگاه علمی کاربردی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..