تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم شفر در این صورت قهرمان لیگ برتر می شود

تیم شفر در این صورت قهرمان لیگ برتر می شود - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت24 -شفر باید توجه داشته باشد از تعداد مسابقه باقی مانده برای استقلال ، این تیم ۳ مصاف رودرروی با سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر پرسپولیس، سپاهان و پدیده دارد.

بررسی دیدارهایی که استقلال در دور رفت لیگ برتر پس از مصاف با نفت مسجد سلیمان داشت نشان می‌دهد اگر این تیم بخواهد در دور برگشت باز هم با همان روند پیشروی کرده و نتایجی مشابه با ۹ هفته باقیمانده تا پایان فصل (اردیبهشت) را تکرار کند حتی نباید به کسب سهمیه هم امیدوار باشد. استقلال در هفته‌های هفتم تا پانزدهم دور رفت با کسب ۴ برد، ۴ تساوی و یک باخت تنها ۱۶ امتیاز کسب کرد که اگر در دور برگشت نیز به همین تعداد امتیاز بسنده کند قطعاً روزهای سختی در پیش خواهد داشت و باید قید سهمیه آسیایی را هم بزند. این تیم تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر در رده سوم جدول رده بندی پشت سر پرسپولیس و سپاهان است. با این تفاوت که در دور برگشت باید با هر دو این تیم‌ها مصاف بدهد. نتایج مسابقات استقلال در هفته‌های هفتم تا پانزدهم به ترتیب زیر است:

هفته ۷: نساجی ۰-۰ استقلال

هفته ۸: استقلال ۰-۰ پرسپولیس

هفته ۹: سایپا ۱-۲ استقلال

هفته ۱۰: استقلال ۰-۱ سپاهان

هفته ۱۱: ماشین سازی ۰-۰ استقلال

هفته ۱۲: استقلال ۰-۰ پدیده

هفته ۱۳: استقلال خوزستان ۰-۱ استقلال

هفته ۱۴: استقلال ۳-۰ صنعت نفت آبادان

هفته ۱۵: سپیدرود رشت ۰-۵ استقلال

شفر باید توجه داشته باشد از این تعداد مسابقه ۳ مصاف رودرروی سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر پرسپولیس، سپاهان و پدیده است. استقلال در هر سه مسابقه مهمان است. استقلال در دور رفت مقابل پرسپولیس و پدیده نتایج مشابه ۰-۰ گرفت و به سپاهان هم ۰-۱ باخت! شفر اگر بخواهد از ۹ امتیاز این سه دیدار به ۲ امتیاز بسنده کرده و در ردپای دور رفتش قدم بردارد عواقب خوشی در انتظار کادر فنی‌اش نیست.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم شفر در این صورت قهرمان لیگ برتر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..