تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توخل: همچون تیم قهرمان بازی کردیم

۸۴۳۵۵۹

۲۴۷ 

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن پیروزی برابر مارسی را نشان از قدرت و توانایی بالای تیمش دانست.

ایسنا: به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دیدار حساس برابر مارسی در لوشامپیونه با وجود آنکه نیمار و کاوانی را در اختیار نداشت اما توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

توماس توخل بعد از بازی گفت: گاهی اوقات نمی‌توانیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم و نباید به این خاطر از کسی و یا چیزی عذرخواهی کنیم. چنین چیزی برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. نشان دادیم که تیمی خوب هستیم و در هر رقابت برای قهرمانی می‌جنگیم. هفته قبل برابر دیژون به پیروزی دست پیدا کردیم و امشب هم در ال کلاسیکو به برتری رسیدیم.

او ادامه داد: در این دیدار نیمار، کاوانی و دراکسلر را در اختیار نداشتیم. دنی آلوس و مونیه هم مصدوم شدند اما با اعتماد به نفس بالا بازی کردیم و در این شرایط سخت هم پیروز شدیم. نشان دادیم که همچون تیم‌های قهرمان بازی می‌کنیم.

توخل در پایان گفت: تفکر بازیکنان پاری سن ژرمن پیروزی است. پیروزی ارزشمندی را در یک بازی بزرگ به دست آوردیم. به توانایی بازیکنان تیمم ایمان دارم. با شکست در هر دیدار مهمی انتقادات شروع می‌شود. نباید انتقاد دیگران باعث شود که آرامش تیم به هم ریخته شود. من در هر حالتی به حمایت از بازیکنان تیمم می‌پردازم. دی ماریا بازهم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. او مسئولیت تیم را برعهده می‌گیرد و در غیاب چند بازیکن بزرگ نمایش بسیار خوبی از خود نشان داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توخل: همچون تیم قهرمان بازی کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..