تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت انیمیشن‌ها به صدر/ کاپیتان مارول همچنان پیشتاز جدول فروش هفتگی سینما

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش، اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز سینمای جهان شاهد فیلم‌های جدیدی بود اما کاپیتان مارول Captain Marvel همچنان در صدر است.

در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم ها، در هفته جاری اشاره شده است:

*****

۵)مراسم تشییع جنازه خانواده تایلر پری Tyler Perry's A. Madea Family Funeral

بازگشت انیمیشن‌ها به صدر/ کاپیتان مارول همچنان پیشتاز جدول فروش هفتگی سینماکارگردانی فیلم مراسم تشییع جنازه خانواده برعهده‌ تایلر پری است. از بازیگران این فیلم می‌توان به کیرا پایتون اشاره کرد که سابقه حضور درسریال Ballers و سریال The Walking Dead را نیز در کارنامه خود دارد. نویسندگی این فیلم نیز برعهده تایلر پری و جیسون روگرز است. فیلم که در ژانر کمدی ساخته شده است، انتظار می‌رود با توجه به هزینه‌های زیادی که انجام داده است بتواند فروش قابل توجهی را تجربه کند.

داستان فیلم درباره‌ یک خانواده بزرگ است که روابط خوش آیند و خوبی دارند، اما در ادامه روابطشان به یک کابوس تبدیل می‌شود. آن‌ها در ماجرایی به شمال غربی کشور گرجستان سفر می‌کنند و مجبور به برگزاری یک مراسم تشیع جنازه‌ غیر منتظره و بدون برنامه ریزی قبلی می‌شوند. ممکن است در آن مراسم تشییع جنازه غیر منتظره اسرار خانوداگی ناخوشایند را به نمایش بگذارند.

این فیلم در هفته سوم اکران خود توانست ۸ میلیون دلار فروش کند و در جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گیرد.

۴) چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم؛ دنیای پنهان How to Train Your Dragon: The Hidden World

بازگشت انیمیشن‌ها به صدر/ کاپیتان مارول همچنان پیشتاز جدول فروش هفتگی سینمایکی از جدیدترین آثار پر طرفدار و محبوب کمپانی یونیورسال پیکچرز است که به‌دست دین دبلوا کارگردان سری‌های قبلی این انیمیشن ساخته شده است.

در انیمیشن «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم؛ دنیای پنهان» ما قرار است یک بار دیگر شاهد ماجراجویی‌های جدیدی از هیکاپ باشیم. او دیگر به رویای خود در جهت ایجاد یک آرمان‌شهر برای دوست اژدهایش یعنی بی‌دندان و تمام اژدهایان جهان دست یافته است. حال خطر دیگری خانه و روستای هیکاپ را تهدید می‌کند و حاکمیت او به‌عنوان رئیس آن مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. هیکاپ و بی‌دندان برای نجات خود باید تصمیم سخت و غیر ممکنی بگیرند. هیکاپ به همراه دوست بی‌دندانش مجبور است تا خانه‌ خود را ترک کند و به دنیای پنهانی برود که تصور می‌شد فقط در افسانه‌ها وجود دارد.

جی باروشل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، آمریکای فررا، جونا هیل، کریستوفر مینتس-پلس، تی جی میلر، کریستن ویگ، کیت هرینگتون و اف. موری آبراهام، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور دارند.

این فیلم در هفته چهارم اکران خود توانست با در اختیار داشتن ۴۲۵۹ سالن ۹/۳ میلیون فروش کند و در جایگاه چهارم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

۳) پنج فوت فاصله Five Feet Apart

بازگشت انیمیشن‌ها به صدر/ کاپیتان مارول همچنان پیشتاز جدول فروش هفتگی سینمااین فیلم توسط کمپانی CBS Films تولید و ساخته شده است.

این فیلم داستان استلا (با بازی هالی لو ریچاردسون و ویل) با بازی کول، اسپراوس را روایت می‌کند. دو نوجوان بیمار مبتلا به فیبروز کیستی که عاشق هم می‌شوند. به علت بیماری مشترکشان، آن‌ها باید همیشه یک فاصله پنج فوتی از هم را رعایت کنند.

مویسس آریاس، کیمبرلی هبرت گرگوری، پارمیندر، کلر فورلنی، امیلی بالدونی، النا ساتین، گری ویکز، و سوفیا برنارد از دیگر بازیگران این فیلم هستند. جاستین بالدونی این فیلم را کارگردانی می‌کند، و این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام نوشته راچل لیپینکات است که میکی داتری و توبیاس لاکونیس فیلم‌نامه اقتباسی این فیلم سینمایی را نوشته‌اند.

فیلم «پنج فوت فاصله» در افتتاحیه نمایش خود توانست ۱۳/۱ میلیون دلار فروش کند و در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

۲) پارک سحرآمیز Wonder Park

بازگشت انیمیشن‌ها به صدر/ کاپیتان مارول همچنان پیشتاز جدول فروش هفتگی سینمااین فیلم انیمیشن محصول مشترک استودیو پارامونت انیمیشن و نیکلودئون مویز است.

در میان صداپیشگان انیمیشن پارک سحرآمیز نام جنیفر گارنر، متیو برودریک، بریانا دنسکی و کِن هادسون گمپل به چشم می‌خورد.

این انیمیشن داستان دختر خلاقی با نام جون را روایت می‌کند که پارکی فوق‌العاده با سواری‌های شگفت‌انگیز و حیوانات سخنگو در جنگلی متروک می‌یابد، اما خیلی زود متوجه می‌شود که این پارک در واقع از تخیلاتش سرچشمه می‌گیرد و او تنها فردی است که می‌تواند این مکان جادویی را نجات دهد.

این فیلم در هفته نخست نمایش خود توانست با در اختیار داشتن ۳۸۳۸ سالن سینما ۱۶ میلیون دلار فروش کند و در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

۱) کاپیتان مارول Captain Marvel

بازگشت انیمیشن‌ها به صدر/ کاپیتان مارول همچنان پیشتاز جدول فروش هفتگی سینمافیلم سینمایی کاپیتان مارول جدیدترین اثر ژانر اکشن، تخیلی استودیو والت دیزنی است که به‌دست آنا بودن و رایان فلک کارگردانی شده است. در فیلم کاپیتان مارول بازیگرانی همچون بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، جایمن هانسو در نقش کوراث، لی پیس در نقش رونان، لاشانا لینچ در نقش ماریا رامبو، جما چان در نقش مین-اروا، انت بنینگدر نقش دکتر وندی لاوسون حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

داستان فیلم کاپیتان مارول در دهه ۱۹۹۰ در جریان است. فیلم کاپیتان مارول یک ماجراجویی کاملا جدید محسوب می‌شود که در آن برهه زمانی‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد که تا به امروز در دنیای سینمایی مارول دیده نشده است. این فیلم داستان ماجراجویی‌های کارول دنورز و نحوه‌ تبدیل شدن او به یکی از قدرتمندترین قهرمانان دنیا را به تصویر می‌کشد. زمانی که یک جنگ بین کهکشانی میان دو نژاد بیگانه صورت می‌گیرد و کم کم به زمین نزدیک می‌شود کارول دنورز به همراه گروه کوچکی از متحدانش به این نتیجه می‌رسند که سرنوشت دنیایی که در آن زندگی می‌کنند در دست خودشان قرار دارد.

این فیلم که پیش بینی‌های زیادی مبنی بر فروش فوق العاده را توسط سینماگران پشت سر خود می‌دید توانست در هفته اول خود رکورددار فروش در سال ۲۰۱۹ شود و هیجان گیشه را دوباره به سینمای جهان برگرداند.

این فیلم در هفته دوم نمایش خود در آمریکای شمالی با در اختیار داشتن ۴۳۱۰ سالن سینما تواست ۶۹/۳ میلیون دلار فروش کند و در جایگاه نخست جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت انیمیشن‌ها به صدر/ کاپیتان مارول همچنان پیشتاز جدول فروش هفتگی سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..