تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گام دوم انقلاب تنها به دست جوانان قابل اجرا است/ تاکید ویژه رهبر انقلاب به «سبک زندگی»

کارشناس فرهنگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

گفتگو درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامیمحمدرضا باقری فعال رسانه ای و کارشناس فرهنگی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری که به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب منتشر شد، گفت: نکته اولی که باید به طور ویژه در مورد بیانیه گام دوم به آن اهتمام ورزید دقت در عمل کردن به آن به دور از شعارهای متداول همیشگی است. شما ملاحظه کنید هر سال شعار سال توسط مقام معظم رهبری با توجه به نیاز های کشور تبیین می شود اما واقعا چقدر از آن به مرحله عملیاتی می رسد و دستگاه های مختلف کشور خود را ملزم به انجام آن می دانند.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم  مخاطب خودشان را جوانان قرار دادند به گونه ای که می فرمایند تشکر می کنم از نسل اول و دوم که انقلاب را به این نقطه رسانده اند اینک روی صحبت من با شما جوانان عزیز است. این چه معنایی را در پی دارد؟ این یعنی اینکه عزیزان نسل اول و دوم انقلاب حالا دیگر باید به شما اعتماد کرد و برای اجرای این هفت قدم در بیانیه گام دوم باید کار را به دست جوانان داد. این هم شامل همه بخش ها می شود و گزینشی عمل کردن در آن دستاورد قابل قبولی ندارد.

وی با اشاره به اینکه یک بخشی از این به میدان آمدن دست خود جوانان است، بیان کرد: این عزیزان نسل اول و دوم هم باید به این موضوع اهتمام داشته باشند که به کارگیری جوانان یکی از هدف های این بیانیه به حساب می آید زیرا اساسا اجرایی شدن گام دوم به دست جوانان قابل عمل است. جوانان نسل جدید انقلاب، واقعا آماده و پر انگیزه هستند تا با کوچکترین اعتمادی با انرژی مضاعف خود بار مسئولیت کشور را بپذیرند و کارهای نشدنی را انجام دهند.

گفتگو درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

باقری ادامه داد: یکی از آفت های بزرگ در عمل و اجرایی شدن این بیانیه، تقلیل این چراغ راه به بحث های شعاری است. مباحثی که در بیانیه گام دوم انقلاب منتشر شده است در بیشتر سخنرانی های رهبری بیان شده و در این بیانیه گام دوم همه آن ها منسجم شده است.بخش سوم این بیانیه شامل هفت بندی می شود که باید آن ها را در سال های پیش رو طی کنیم، وظیفه همه رسانه ها است که با نورافکن آن ها را برای مردم روشن کنند تا به مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع سبک زندگی در این بیانیه به طور جدی توسط مقام معظم رهبری تاکید شده است، تصریح کرد: یکی از کارهای فرهنگی که می تواند بسیار در این زمینه فعال شود بحث فیلم ها و آثار نمایشی مختلف چه در تلویزیون و چه در سینما است. بدنه مردم ارتباط گسترده ای با این فضاها دارند و بیشترین تاثیرگذاری را نیز از این طریق کسب می کنند پس لزوم استفاده از جوانان نخبه و انقلابی در مراکز تصمیم ساز این نهادها بسیار با اهمیت است.

باقری در پایان گفت: از همین امروز باید به این فکر بود که در چند سال آینده همه دستگاه های کشور موظف باشند در زمینه اجرایی شدن گام دوم انقلاب گزارش های عملکرد ارائه کنند و اینگونه نباشد که صرفا این موضوع به همایش ها و اجلاس های بی اثر محدود شود. همه  مسئولان از جمله عزیزان نسل اول و دوم انقلاب در قبال این بیانیه باید احساس مسئولیت داشته باشند تا این نقشه راه به درستی اجرایی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گام دوم انقلاب تنها به دست جوانان قابل اجرا است/ تاکید ویژه رهبر انقلاب به «سبک زندگی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..