تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدولبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلت‌ها نسخه بزرگ‌تر تلفن‌های هوشمند هستند که کاربرد‌های فراوانی دارند، ویژگی اصلی این محصولات صفحه نمایش بزرگ آن‌ها است که در خواندن مطالب مختلف، دیدن عکس و فیلم و انجام بازی‌های ویدئویی تاثیر بسزایی دارند. با تولید قلم مخصوص تبلت، ویژگی طراحی نیز به این دسته از محصولات اضافه شد. چند سالی است که تبلت‌ها مجهز به صفحه کلید نیز شده‌اند و با بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی، مانند یک لپ‌تاپ جمع و جور برای انجام انواع و اقسام کار‌های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۲۷ اسفند ۹۷ نگاهی بیاندازیم. بازار فروش تبلت در هفته‌های اخیر وضعیتی آرام دارد و قیمت‌ها دچار تغییر خاصی نشده‌اند.

شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در سال‌های اخیر با تولید تبلت‌های  بالارده سرفیس تلاش کرده تا در بازار اینگونه محصولات حضوری درخشان داشته باشد. جدیدترین مدل سرفیس این شرکت با نام سرفیس 6 در اکتبر گذشته به بازار آمد و از نظر پردازنده در دو نوع i5 و i7 تولید شده است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول

شرکت لنوو

خط تولید تبلت‌های لنوو با گستردگی فراوان و مدل‌های متنوع نیاز سلائق مختلف را برآورده می‌کند. این شرکت چند ملیتی در کنار تنوع بالا محصولات، با ارائه قیمت‌های مناسب توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد و حال به عنوان یکی از برند‌های اصلی این حوزه شناخته شود  در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول

شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ دیگر نیازی به تعریف ندارد. بهترین تولید کننده تلفن هوشمند جهان، نباید کار سختی برای ارائه تبلت‌های با کیفیت به بازار داشته باشد. این شرکت با عرضه سری گلکسی تب به بازار، توانسته علارغم فروش خوب محصولات خود، رقیبی سرسخت برای دیگر تولید کنندگان تبلت در جهان باشد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول

شرکت ایسوس

مدیران ایسوس از ابتدا سعی کردند با عرضه محصولات باکیفیت و قدرتمند نام ایسوس را به عنوان یک برند جهانی قابل اطمینان مطرح کنند. این شرکت در چندین سال عمر خود به همین ویژگی‌ها وفادار مانده و به همین دلیل در حال حاضر به عنوان یکی از برترین نام‌ها در تولید محصولات مختلف مانند تبلت‌ها شناخته می‌شود. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول

شرکت اپل

شرکت اپل هرساله مدل‌های جدید آیپد و آیپد پرو را وارد بازار می‌کند، این مدل‌ها به تراشه‌های ساخت خود اپل مجهز هستند و به طور معمول در دو نوع Wi-Fi و  Cellular تولید می‌شوند. در حال حاضر انواع مدل‌های آیپد و آیپد پرو دربازار ایران یافت می‌شود و خریداران می‌توانند بسته به نیاز خود، مدل مناسب خود را انتخاب نمایند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول

شرکت ایسر

در حال حاضر ایسر فعالیت گسترده‌ای در تولید تبلت ندارد و تنها به عرضه مدل‌های آیکونیا وان بسنده کرده است. البته این مدل‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند تمام نیاز‌های کاربران از تماشا فیلم‌های با کیفیت تا بازی‌های متنوع را برطرف سازد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول

شرکت هوآوی

تبلت‌های هوآوی مانند تلفن‌های هوشمند این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردارند و از قیمت ارزان‌تری نسبت به مدلهای مشابه خود در بازار نیز بهره می‌برند. متاسفانه در حال حاضر مدل‌های زیادی از تبلت‌های این شرکت در بازار ایران یافت نمی‌شود و مدل‌های مدیاپد موجود در دسته تبلت‌های پایین‌رده این شرکت قرار می‌گیرند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۴ اسفند) +جدول

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..