تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط وحشتناک تابلوی شهرداری روی یک مرد شیرازی +تصاویر

سقوط وحشتناک تابلوی شهرداری روی یک مرد شیرازی +تصاویر - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت 24- بر اثر سقوط تابلوی شهرداری منطقه 10 شیراز بر روی یک خودرو، راننده مصدوم شد .

بعداز ظهر یکشنبه ۲۶ اسفند، تابلوی شهرداری منطقه ۱۰ شیراز که در رفوژ میانی بلوار میرزای شیرازی نصب شده بود، روی یک خودروی پژو سقوط کرد.


براثر این حادثه، علاوه بر وارد شدن خسارت شدید به خودروی یاد شده، راننده نیز مصدوم شد.


علت این حادثه، نصب نا ایمن تابلو توسط شهرداری در میان یکی از بلوارهای پرتردد شیراز در محدوده شمالغرب این کلانشهر اعلام شده است.

رکنا

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط وحشتناک تابلوی شهرداری روی یک مرد شیرازی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..