تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواپیمایی ماهان ۵ پرواز نوروزی بجنورد را لغو کرد

۸۴۳۵۴۰

۱۲۹ 

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای خود به مقصد بجنورد را در روزهای دوم، پنجم، نهم، دوازدهم و پانزدهم فروردین ماه سال 98 لغو کرد.

خبرگزاری ایرنا: مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای خود به مقصد بجنورد را در روزهای دوم، پنجم، نهم، دوازدهم و پانزدهم فروردین ماه سال 98 لغو کرد.

سیدمهدی رزاز یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: شرکت مزبور برنامه پروازی روزهای جمعه و دوشنبه 2 هفته نخست فروردین آینده خود به بجنورد را ملغی اعلام کرده است.

وی افزود: این شرکت هواپیمایی علت لغو این پروازها را ذکر نکرده است.

عمده مسافران فرودگاه بجنورد مدیران و کارشناسان دستگاهها و استادان دانشگاهها هستند، که این وضعیت موجب می شود پروازهای این فرودگاه در روزهای تعطیل، به ویژه در ایام نوروز، با کمبود مسافر رو به رو شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواپیمایی ماهان ۵ پرواز نوروزی بجنورد را لغو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..