تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی دایی در برنامه تلویزیونی: مقابل ظلم و بی عدالتی می ایستم

انتقاد تند علی دایی از یک برنامه تلویزیونی: مقابل ظلم و بی‌عدالتی می‌ایستم

انتقاد تند علی دایی در برنامه تلویزیونی

سرمربی سایپا در یک برنامه تلویزیونی انتقادات زیادی را مطرح کرد.

علی دایی در یک برنامه تلویزیونی گفت:«آقایان در این برنامه می‌گویند ما به خاطر عصبانیت در دیدار برابر ژاپن به این تیم باختیم. بازیکنان ما توپ را رها کردند و به اعتراض کردن پرداختند، داور که سوت نزده بود. همه چیز را به گردن عصبانی شدن بازیکنان می‌اندازیم. درحالی‌که بازیکنان ما باید به دنبال توپ می‌رفتند اصلاً به عصبانیت ربطی نداشت.

بازیکن ما در آن صحنه بچگی کرد و مرتکب اشتباه شد. اصلاً به داور ارتباطی نداشت. مگر در آن صحنه مربی تیم ما عصبانی شده بود؟»

او این را گفت و ادامه داد:«اصلاً سوال من این است مطرح کردن این صحبت‌ها در یک برنامه تلویزیونی چه ارتباطی به اشتباه داوران در لیگ ایران دارد. شما که اصلاً از خیلی از این مسائل اطلاعی ندارید چرا این اطلاعات دروغ را به خورد بیننده می‌دهید.من گفتم باز هم می گویم،مقابل ظلم و بی عدالتی می ایستم.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی دایی در برنامه تلویزیونی: مقابل ظلم و بی عدالتی می ایستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..