تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

۸۴۳۵۱۵

۳۸۹ 

 

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

فال روزانه دوشنبه 27 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی منحصربفرد، دارای اعتماد به نفس، فعال و پرانرژی و باهوش هستید. شما با اراده ی محکمی که دارید می توانید هر وظیفه ای که به شما محول می شود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید و همین باعث می شود که همیشه یک قدم از بقیه جلوتر باشید. در کنار این ویزگی های مثبت شما اخلاق های بدی هم دارید، از جمله اینکه خودخواه و نسبت به دیگران بی تفاوت هستید. تمام تلاشتان را برای ترک این عادت های بد به کار بگیرید. امسال خوشبختانه شما از لحاظ سلامتی با هیج مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما نباید از توجه به خودتان غافل شوید و هیچ کاری را که ممکن است سلامتی تان را به خطر بیندازد انجام ندهید. اعتماد به نفس و سخت کوشی تان به شما کمک خواهد کد تا پول زیادی را به دست بیاورید و کسب و کار خود را به میزان قابل توجهی گسترش دهید. امسال شما می توانید با خیال راحت روی هر چیزی که دلتان بخواهد سرمایه گذاری کنید. درگیری های حقوقی که پیش از این داشته اید بالاخره حل خواهند شد و فرصت جدیدی را برای کسب درآمد بیشتر در اختیار شما قرار خواهند داد. شور و اشتیاق که شما برای به نمایش گذاشتن توانایی هایتان باعث خواهد شد که عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه داده و پیشرفت قابل توجهی در زمینه ی حرفه ای داشته باشید. زحمات شما بی جواب نخواهند بود و پاداش تلاش هایتان را خواهید گرفت. اگر متأهل هستید روابط عاطفیتان نیز در شرایط خوبی قرار خواهند داشت، اما اگر مجرد هستید باید چند سال دیگر منتظر بمانید! اردیبهشت، تیر و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

اطلاعاتی که امروز به دست می آورید روی پروژه هایی که در حال حاضر در دست انجام دارید تأثیر مستقیمی خواهند داشت. یکی از دوستان و یا شرکایتان نیز به نحوی در انجام این پروژه به شما کمک خواهد کرد و اگر خودتان هم کمی تلاشتان را بیشتر کنید شاید بتوانید قبل از فرا رسیدن سال نو آن را به پایان برسانید. قعالیت های حرفه ای شما دارند در مسیر جدیدی قرار می گیرند و ممکن است پروژه های جدیدی به شما پیشنهاد شوند که به پیشرفت کاری شما کمک زیادی خواهند کرد. اگر امروز کسی به شما پیشنهاد رفتن به یک مسافرت را داد بهتر است قبل از پذیرفتن این پیشنهاد کمی بیشتر فکر کنید و اهمیت اینکه چه کسی همسفرتان است را فراموش نکنید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

شما برای رضایت نفس خود کاری انجام داده اید که حالا از آن پشیمان هستید و به شدت احساس گناه و عذاب وجدان دارید. در واقع ناراحتی شما از این بابت است که با انجام این کار به یک نفر دیگر آسیبی وارد کرده و یا باعث ناراحتی و دل شکستگی او شده اید. به جای این که خودتان را با احساس گناه بیهوده و بی نتیجه شکنجه بدهید بهتر است با طرف مقابلتان صحبت کرده و در صورت لزوم از او عذرخواهی کنید. هر چه سریعتر این کار را انجام دهید به نفعتان است، چون در غیر این صورت تمام روز ذهنتان درگیر این ماجرا خواهد بود و نخواهید توانست روی هیچ کار دیگری تمرکز کنید و این موضوع برایتان دردسرساز خواهد شد.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز داشتن دانش و آگاهی ویژگی بسیار مهمی برای شما خواهد بود و نیاز شدیدی به آن احساس خواهید کرد. اگر واقعا به دنبال این آگاهی و دانش هستید باید به جای این که هیاهو راه انداخته و به دنبال جلب توجه باشید ذهن خود را متمرکز کنید تا در سکوت و آرامش آنچه در جستجویش هستید را به دست بیاورید. این کار روی شناختی که دیگران از شما دارند نیز تأثیر قابل توجهی خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که با انتقال دانسته هایتان به دیگران نه تنها آنها را از دانش خود بهره مند می کنید، بلکه خودتان هم از به اشتراک گذاری این آگاهی با آنها منافع بسیاری به دست خواهید آورد.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

آیا این اواخر با تمام وجود کار کرده اید تا بتوانید درآمد خود را افزایش بدهید؟ اگر جوابتان مثبت است باید این خبر خوب را به شما بدهیم که امروز بالاخره نتیجه ی تلاش هایتان را خواهید دید. خوشبختانه موفقیت در بهترین فرصت ممکن به سراغ شما آمده است و می توانید در تعطیلاتی که پیش رو دارید برای رهایی از فشارهایی که در این مدت تحمل کرده اید کمی به خودتان استراحت بدهید و از طعم خوش موفقیتتان لذت ببرید. امروز احتمالا کارهای بسیار زیادی به عهده تان خواهند بود و این می تواند بهانه خیلی خوبی برای فرار کردن از دست کسی باشد که با داستان هایش فقط وقتتان را هدر کرده و ذهنیتی اشتباه در شما ایجاد می کند.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما احساس می کنید که نسبت به همیشه جذاب تر شده اید و احساسات رمانتیکتان نیز در اوج خود قرار دارند. راستش را بخواهید شما حق دارید که احساس جذابیت کنید و امروز می توانید مدرک اثبات این احساستان را در واکنش های اطرافیانتان نیز مشاهده کنید. شخصی که دوست دارید امروز توجه ویژه ای به شما خواهد داشت و اگر نامزد دارید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای یک قرار عاشقانه ی دو نفره برنامه ریزی کنید. شما طی چند روز گذشته فشارهای زیادی را تحمل کرده اید و چند ساعت وقت گذراندن با عشقتان درست همان چیزی است که برای رهایی از این فشارها و استرس ها به آن نیاز دارید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز برای رهایی از موقعیت دشواری که برایتان پیش آمده است بهترین منبعی که می توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید حس ششمتان خواهد بود. شما تمامی اصول و قوانین مربوط به آنچه باید در مورد آن تصمیم گیری کنید را می دانید اما امروز شاید بهت باشد به جای اصول و منطق به سراغ آنچه حس درونیتان به شما می گوید بروید. امروز برای فرزندان خود کمی بیشتر از همیشه وقت بگذارید. البته که شما هر کاری که از دستتان ساخته است برای آنها انجام می دهید، اما آنها به توجه و محبت بیشتری از جانب شما نیاز دارند. شما این اواخر بیش از اندازه درگیر کارهای قبل از سال نو بوده اید و بی آنکه خودتان متوجه باشید کمی از فرزندان خود غافل شده اید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز یک نفر خبری را در مورد یکی از دوستانتان که به تازگی رابطه ی عاطفی جدید را آغاز کرده است به شما خواهد داد. شما اصلا انتظار چنین خبری را نداشته اید و ناراحت هستید که چرا خود دوستتان این خبر را به شما نداده است، اما از طرفی هم از اینکه دوستتان بالاخره نیمه ی گمشده اش را پیدا کرده و روزهای خوبی را دارد می گذراند خوشحال هستید. چرا خودتان با دوستتان تماس نمی گیرد تا اصل ماجرا را از خود او بشنوید؟ مطمئن باشید دوستتان از اینکه در مورد این موضوع با شما صحبت کند خوشحال خواهد شد. امروز برای خوشحالی خودتان هم که شده سعی کنید به همه لبخند بزنید، از رهگذر ناشناسی که در خیابان می بینید گرفته تا مغازه دارها و راننده های تاکسی!

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

چرا جنگی که می دانید در آن برنده نخواهید بود را ادامه می دهید؟! چرا خودتان و دیگران را گول می زنید و در حالی که می دانید در لبه ی پرتگاه قرار گرفته اید و هر لحظه ممکن است سقوط کنید، طوری رفتار می کنید که انگار کنترل همه چیز را در دست دارید و جواب همه ی سؤال ها در دست های شما قرار دارند. شاید بهتر باشد برای نجات خودتان هم که شده است به جای جنگیدن تسلیم شوید. تغییران جزئی که در وضعیت مالی شما به وجود آمده اند روزتان را خواهند ساخت. شاید حتی بتوانید به بازار بروید و چیزی که قصد خریدن آن را داشته اید اما به خاطر کافی نبودن بودجه تان از خرید آن منصرف شده بوده اید را با خیال راحت بخرید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز شما احساس می کنید که انگار مغزتان دارد منفجر می شود. ایده های مختلفی در مورد اینکه چطور می توانید پروژه ای که در دست انجام دارید را به بهترین نحو ممکن پیش ببرید دارند با سرعت برق به ذهن شما می رسند، یا اگر در حال مطالعه در مورد موضوع خاصی هستید مفاهیمی که همیشه درکشان برای شما سخت بوده اند به یکباره برایتان خیلی واضح و مشخص خواهند شد. حتما تمامی افکار و ایده هایی که به ذهنتان می رسند را یک جا یادداشت کنید زیرا این وضعیت برای مدت طولانی ادامه نخواهد یافت و ممکن است بعدا فراموش کنید که چه چیزهای خوب و مفیدی به ذهنتان رسیده بوده اند.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز وقت آن فرا رسیده است که خیلی خوب و دقیق به حد و مرزها توجه کنید. شما باید یک مکالمه ی جدی با خودتان داشته باشید و برای کارتان، سلامتیتان، روابط خود با دیگران و به طور خلاصه هر جایی از زندگیتان که لازم می دانید حد و مرزهایی را مشخص کنید. این که بدانید چه وقت «نه» بگویید و به دیگران اجازه ندهید از حدودی که برایشان مشخص کرده اید فراتر نروند در حال حاضر در زندگی شما بسیار مهم و ضروری است. شما حتی باید «نه» گفتن به خودتان را هم یاد بگیرید و بدانید چه وقت هایی باید در برابر نفس خود و خواسته های غیر منطقی آن بایستید. این کار باعث خواهد شد تغییرات مثبت بسیاری را در زندگی خود مشاهده کنید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز از این که واقعیت ها را پذیرفته و حواستان به آنچه دارد در زندگیتان می گذرد آگاه هستید اطمینان کامل پیدا کنید. شاید شما دارید مرحله ی ناخوشایند انکار را پشت سر می گذارید و حاضر به پذیرفتن واقعیت ها نیستید. چشم هایتان را خوب باز کرده و به دنیای اطراف خود با دقت نگاه کنید تا بتوانید خودتان را با واقعیت های زندگیتان تطبیق داده و شادی و رضایت خاطر را بار دیگر تجربه کنید. البته که همه چیز به همین سرعت و راحتی اتفاق نخواهد افتاد، اما نقش شما در این روند بسیار مهم خواهد بود. خودتان را با دلخوشی های موقتی و سطحی سرگرم نکنید و به دنبال خوشحالی و رضایت خاطر واقعی باشید.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷

امروز یک جورهایی از آن روزهایی است که چیزهایی می بینید که چندان برایتان خوشایند نیستند و این موضوع هم بیشتر به خودتان برمی گردد تا دیگران! کارهایی که به تازگی و یا حتی در گذشته های دور انجام داده اید ذهنتان را به خود مشغول کرده و باعث می شوند که احساس شرمندگی و پشیمانی کنید. اجازه ندهید که این احساسات ناخوشایند روزتان را خراب کنند و این واقعیت را به خودتان گوشزد کنید که همه ی ما گاهی اشتباه می کنیم و آنچه اهمیت دارد این است که اشتباهات خود را تکرار نکنید. امروز مواظب رفتارتان با عشقتان باشید، اگر صبح که بی حوصله هستید با او بدرفتاری کنید تمام خوش اخلاقی ها و قربان صدقه های بعدیتان بی فایده خواهند بود.

فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۷/ ۱۲/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..