تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان تعطیل شد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تمرینات این تیم را به مدت پنج روز تعطیل کرد.

تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان تعطیل شدبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در آستانه نوروز ۱۳۹۸ به شاگردان خود یک استراحت ۵ روزه داد تا فولادمردان خوزستان این روز‌ها را در کنار خانواده شان سپری کنند و پس از آن با روحیه‌ای بسیار خوب تمرینات شان را در اهواز دنبال کنند.

بر این اساس بازیکنان تیم فولادخوزستان که امروز (یکشنبه ٢۶ اسفند) آخرین تمرین سال ١٣٩٧ را برگزار کردند، روز شنبه (۳فروردین ۱۳۹۸) گردهم جمع خواهند شد تا ضمن شرکت در اولین تمرین رسمی سال ۱۳۹۸، خود را آماده دیدار خارج از خانه هفته بیست و سوم برابر تیم ماشین‌سازی تبریز کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه فولادخوزستان به حواشی دیدار با سایپا

قطبی به نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فولاد - سایپا نمی‌رسد

ماجرای تغییر نام ورزشگاه مدرن ایران چه بود؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه فولاد خوزستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..