تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردوسی‌پور می‌تواند شبکه ورزش را متحول کند

۸۴۳۵۰۵

۱۶۸ 

علی فتح الله زاده با بیان اینکه، عادل فردوسی پور در دوران حضورش در برنامه نود توانست مخاطبان زیادی داشته باشد، گفت: او می‌تواند در شبکه ورزش تحول خوبی ایجاد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی فتح الله زاده مدیر باسابقه فوتبال از احتمال تغییرات در برنامه نود و شبکه ورزش استقبال کرد.

او در مورد پیشنهاد قائم‌مقامی شبکه ورزش به فردوسی پور گفت: عادل فردوسی پور در دوران حضورش در برنامه نود توانست مخاطبان زیادی داشته باشد و زحمات زیادی برای این برنامه کشید و بنده معتقدم او می‌تواند در شبکه ورزش تحول خوبی ایجاد کند.

فردوسی‌پور می‌تواند شبکه ورزش را متحول کند

وی در مورد برنامه نود و احتمال تغییراتش اظهار کرد: تغییرات در همه جا وجود دارد یک روز مدیران من تصمیم گرفتند مرا از مدیر عاملی بردارند و من این را حق آن‌ها می دانستم، امروز هم تغییرات از جانب مدیریت باید اجرا شود، البته خود فردوسی پور هم از افرادی بود که از مدیریت تکراری گلایه داشت و معتقد بود باید تغییرات ایجاد شود و امروز طعم تغییرات را خواهد چشید.

فتح الله زاده در مورد اجرای فردوسی پور در برنامه نود طی سال‌های گذشته گفت: عادل با من در برنامه رنگی عمل می‌کرد و طرفدار تیم خاصی بود و هر بار در برنامه‌های مختلف مرا به چالش می‌کشید، چون از یک تیم خاص حمایت می‌کرد، اما بنده او را بخشیدم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردوسی‌پور می‌تواند شبکه ورزش را متحول کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..