تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار اوراق مشارکت خط ۳ قطارشهری

اوراق مشارکت خط ۳ قطارشهری مشهد به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان، فردا منتشر می شود.به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدرضا کلائی شهردار مشهد در بازدید از فاز اول خط دو قطارشهری مشهد گفت: در بودجه سال جاری، ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قطارشهری اختصاص داده شده بود که به دلیل شرایط اقتصادی موجود، روند آن طولانی شد.


وی تصریح کرد: حدود سه ماه قبل در بازدیدی که از خط ۲ انجام شد اعضای شورای شهر مشهد نگرانی‌هایی را در خصوص وضعیت پیشرفت تجهیزات تکمیلی خط ۲ قطارشهری داشتند که بر همین اساس تصمیم گرفته شد سرعت کار افزایش پیدا کند بنابراین با همکاری قرارگاه خاتم‌النبیاء (ص)، بانک مرکزی و بانک‌های عامل که تجهیزات ارزی را خریداری می‌کنند، ۹۹ درصد از این نواقص برطرف شد.


شهردار مشهد اظهار داشت: اقدامات مورد نظر در خصوص امنیت شهروندان در استفاده از خط دو که دغدغه ما و شورای شهر بود، انجام شده است و اعضای شورای شهر بر نصب تجهیزات سیگنالینگ، اطفا حریق، هدایت سیستم باروری و امنیت تاکید داشتند که این موارد تامین شده است.


کلائی افزود: با توجه به اتمام ریل‌گذاری و نصب تجهیزات مورد نیاز در این مسیر، صبح امروز با ورود قطار به این مسیر تست گرم خط دو از میدان شریعتی تا میدان شهید کاوه با حضور اعضای شورای شهر نیز انجام شد تا مقدمات برای بهره‌برداری از این فاز نیز تا خردادماه آماده شود.


وی تصریح کرد: امروز همچنین بازدیدی از ادامه اجرای خط دو قطارشهری مشهد از میدان شریعتی تا ایستگاه میدان شهید کاوه داشتیم که اعضای شورای شهر بر بهبود عملکرد‌های تی او دی و سرعت بخشیدن به کار تاکید کردند.


شهردار مشهد با اشاره به پیش‌بینی ایجاد پارکینگی در ایستگاه سلامت خط دو قطارشهری مشهد گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا با استفاده از فضای موجود در ایستگاه پایانی خط ۲ قطارشهری مشهد پارکینگی با ظرفیت ۵۰۰۰ خودرو و پایانه اتوبوس ایجاد شود.

انتهای پیام//ف. س

بهره برداری خط ۲ قطار شهری مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار اوراق مشارکت خط ۳ قطارشهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..