تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع روزانه ۵ هزار پرس غذا در جاده‌های منتهی به مشهد

توزیع روزانه ۵ هزار پرس غذا در جاده‌های منتهی به مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در راستای توجه ویژه به رفاه حال زائران، دایره خدمتی خود را از بارگاه منور رضوی فراتر برده و در خارج از این فضای ملکوتی نیز به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خدمت رسانی می‏ شود.


وی تصریح کرد: به همین منظور از ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا ۱۴ فروردین سال ۹۸ روزانه در ۵ محور منتهی به شهر مقدس مشهد ۵ هزار پرس نهار جمعا به تعداد ۸۰ هزار پرس در میان مسافران و زائران نوروزی مشهد مقدس توزیع می شود.


معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی اظهار داشت: محور‌های فریمان، سرخس، کلات، تربت حیدریه و نیشابور از محور‌هایی هستند که در مدت ۱۶ روز خدام بارگاه منور رضوی میزبان زائران خواهند بود.

انتهای پیام// ز. م


توزیع روزانه ۵ هزار پرس نهار میان زائران نوروزی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع روزانه ۵ هزار پرس غذا در جاده‌های منتهی به مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..