تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت بازنگری در طرح ساخت موزه دفاع مقدس خراسان رضوی

ضرورت بازنگری در طرح ساخت موزه دفاع مقدس خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: جای تاسف است که خراسان رضوی که در مناطق مختلف جنگ حضور فعالی داشت و فرماندهان شهید و جانباز بسیاری دراین عرصه تقدیم انقلاب و نظام کرده است، موزه دفاع مقدس ندارد.


وی با بیان اینکه استان‌های مختلفی موزه دفاع مقدس خود را به پایان رسانده اند تصریح کرد: برای ساخت موزه دفاع مقدس استان باید دید که دیگر استان‌ها چه کاری انجام داده اند و چگونه کار‌های خود را به پیش برده اند و باید از منابع غیردولتی هم برای ساخت این موزه استفاده کرد.


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه امنیت امروز ما مدیون خون شهداست و ساخت موزه دفاع مقدس یک موضوع ضروری است اظهار داشت: تدوین دائره المعارف جنگ نیز یک موضوع تخصصی و حرفه‌ای است که باید به متخصصان آن واگذار شود تا به خوبی ارزش‌های دفاع مقدس بازگو و تدوین شود وگرنه دستاورد‌های این دوران، تحریف می‌شود یا زیر سوال می‌رود.


سردار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در بخش ساخت موزه دفاع مقدس استان و تدوین دانشنامه دفاع مقدس از زمان بندی مورد نظرعقب هستیم و کار زیادی در این مورد انجام نشده است.


وی تصریح کرد: برای ساخت موزه دفاع مقدس استان ۸۱۸ میلیارد ریال و برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس ۵۶ میلیارد ریال نیاز است که همه دستگاه‌ها باید برای تامین این مبالغ همکاری کنند.


موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با ۱۳ و نیم هکتار مساحت در بوستان کوهسنگی مشهد واقع است.

انتهای پیام// ز. م


ساخت موزه دفاع مقدس خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت بازنگری در طرح ساخت موزه دفاع مقدس خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..