تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جلسه مدیریت پسماند روستایی شهرستان بیجار برگزار شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرپرست اداره محیط زیست شهرستان بیجار با اعلام این خبر گفت: دراین جلسه که با دستور کار مکان یابی جایگاه زباله روستا‌های بخش مرکزی شهرستان بیجار برگزار شد، بر مکان یابی جایگاه‌های زباله روستایی، مطابق با استاندارد‌های زیست محیطی که در امر حفاظت از منابع آبی سطحی و زیرزمینی و خاک و سلامتی و بهداشت عمومی، تاثیر بسزایی دارد؛ تاکید شد.

علی اصغر هدایت زاده ضمن تشکر از بخشدار مرکزی و دهیاران و نقش اساسی آن‌ها در ترویج فرهنگ محیط زیستی در میان روستائیان گفت: آموزش، فرهنگ سازی و جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه مدیریت پسماند، دارای نقش ویژه‌ای است که می‌تواند تهدید مخاطرات زیست محیطی روستا‌ها و طبیعت زیبای آن‌ها را با تفکیک زباله از مبدا و جداسازی پسماند‌های‌تر و خشک به فرصت تبدیل کند.

در این میان مکان احداث لندفیل بهداشتی فاقد معارض زیست محیطی بهداشتی و اجتماعی از مهمترین اولویت‌های کاری بخشداری‌ها باشد که قانون مدیریت پسماند‌ها مکررا به این اصل اشاره نموده است.

انتهای پیام/ع

دومین جلسه مدیریت پسماند روستایی شهرستان بیجار برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جلسه مدیریت پسماند روستایی شهرستان بیجار برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..