تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهد روند کاهش رشد جمعیت در استان زنجان هستیم/ 17 هزارو 203 ولادت در استان زنجان ثبت شده است

ساعت: 20:52 منتشر شده در مورخ: 1397/12/26 شناسه خبر: 1468836

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به روند کاهش رشد جمعیت در سطح کشور گفت: شاهد روند کاهش رشد جمعیت در استان زنجان هستیم و این روند به صورت کند همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سید‌علی شفیعی امروز در جلسه راهبردی جمعیت استان زنجان با اشاره به اینکه در سال 57 میزان ولادت استان زنجان 21 هزار و 645 ولادت ثبت شده است اظهار کرد: 40 درصد از وقایع در آن زمان در مهلت قانونی ثبت می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 99 درصد موالید در استان زنجان در مهلت قانونی ثبت می‌شود تصریح کرد: در سال 96 نیز بیش از 20 هزار ولادت و در 11 ماهه نخست امسال نیز 17 هزار و 203 ولادت در استان زنجان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به روند همکاری مراکز درمانی در ثبت موالید در استان زنجان افزود: مراکز درمانی نیز همکاری خوبی در اعلام ولادت‌ها با ثبت احوال دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته شاهد کاهش رشد جمعیت هستیم و متاسفانه در حال حاضر نیز این روند ادامه دارد افزود: این کاهش جمعیت را در استان زنجان نیز با روند کند شاهد هستیم.

شفیعی با بیان اینکه عوامل پایین بودن نرخ باروی مطرح است که ما اعتقاد داریم که ارتباط عمیقی با فرهنگ سازی دارد که باید در این راستا فرهنگی‌ سازی لازم صورت بگیرد عنوان کرد: سیاست‌های شتاب زده‌ای که بوده و عمده چالش‌هایی که در کشور وجود دارد باعث شده که ما این روند را شاهد باشیم.

وی در ادامه با اشاره به علت بالا بودن نرخ طلاق در شهرستان خرمدره خاطر نشان کرد: عمده آماری که در آمار خرمدره ثبت می‌شود آمار شهرستان سلطانیه و بخش‌های صائین قلعه و هیدج با توجه به نزدیکی آمار طلاق این شهرها در دفتر خانه خرمدره ثبت می‌شود و اینکار با توجه به میزان جمعیتی شهرستان خرمدره آمار بالاتری را نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان خاطر نشان کرد: شهرستانهای سلطانیه و ماهنشان دفترخانه طلاق ندارند و در ایجرود نیز این دفتر خانه در سال گذشته راه اندازی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهد روند کاهش رشد جمعیت در استان زنجان هستیم/ 17 هزارو 203 ولادت در استان زنجان ثبت شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..