تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه شنبه آخر سال اردبیل برفی است

ساعت: 20:25 منتشر شده در مورخ: 1397/12/26 شناسه خبر: 1468831

بر اساس اعلام هواشناسی از عصر امروز دمای هوا کاهش ۸ تا ۱۰ درجه سلسیوسی خواهد داشت و پیش بینی می شود در روز سه شنبه آخر سال در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل بارش برف تا عصر این روز ادامه داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، براساس اعلام نقشه‌های هواشناسی طی امروز سامانه ناپایدار جوی وارد استان اردبیل شده و با نفوذ این سامانه آسمان تمام مناطق استان ابری شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری بصورت متناوب موجب بارش در سطح استان اردبیل می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، بارش برای مناطق شمالی استان بصورت باران و در مناطق مرکزی و جنوبی از روز دوشنبه بصورت باران و برف خواهد بود.

 بر این اساس  از عصر امروز نیز دمای هوا کاهش ۸ تا ۱۰ درجه سلسیوسی خواهد داشت و پیش بینی می شود در روز سه شنبه آخر سال ۲۸ اسفند ۹۷ در مناطق مرکزی و جنوبی بارش برف تا عصر این روز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه شنبه آخر سال اردبیل برفی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..