تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشغال عراق نتیجه جنگ روانی و رسانه ای بود/ نفوذ و عملیات روانی بازوان قدرتمند را هم خم می کند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دانشجوسلام؛ سردار معروفی در اختتامیه چهارمین جشنوار رسانه ای ابوذر اظهار کرد: رسالت رسانه و قلم بسیار بالاست و عملیات روانی با رسانه انجام می شود.

فرمانده سپاه نینوا گفت:  با رسانه است که انقلاب بین ملتها بوجود  می اید و عملیات روانی جزو اصلی جنگ نظامی دشمنان است.

وی افزود: در حمله نظامی آمریکا به عراق آنچه عراق را زمین گیر کرد عملیات روانی بود که از طریق رسانه انجام شد.

سردار معروفی  ادامه داد: در ارتش امریکا و انگلیس بخشی به نام عملیات روانی برای آن تعریف شده است و درر عراق اساسا جنگ نظامی صورت نگرفت و آنچه رخ داد جنگ روانی و رسانه ای بود و باید در آنجا جنگ نظامی  به جنگ روانی ضمیمه شد.

وی  بیان کرد:یک تانک و یک هواپیما از ارتش عراق به سوی آمریکاییان حمله نکرد در حالی که در عملیات کربلای 5 جنگ ما با عراق جنگ تانک  با تن بود.

فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمن به دنبال تصرف ذهن ها و شجاعت  ملتهاست و اگر آن را تسخیر کند  و شجاعت را بگیرند دیگر در بازوان قدرتی نمی ماند ومی توان به راحتی به اهداف خود رسید و عراق نمونه بارز آن است.

وی افزود:اینکه امروز برخی نسبت به کالای ایرانی بدبین هستند و خریداری نمی کنند نتیجه عملیات روانی دشمن است که این باور خود کم بینی را در افراد می خواهند بوجود آورند.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد:نگاه به بیرون و غافل شدن از توانمندی داخل یکی دیگر از نمونه های عملیات روانی است.

سردار معروفی گفت:دشمن با تمام وجود بی انشقاق بین مردم و حاکمیت است و و با جنگ رسانه ای و روانی سعی دارند مشکلات مدیریتی در کشور را به ولایت گره بزنند تا بیتن مردم و ولی فاصله بیندازند.

وی در رابطه با مسئولیت رسانه ها گفت: مهمترین وظیفه رسانه جهت دهی جامعه است و نباید صرفا در اطلاع رسانی خلاصه شوند.

وی بیان کرد:رسانه ها باید امید را در جامعه تزریق کنند و انقلابیون را در جبهه های گوناگون تقویت کنند.

سردار معروفی افزود: مردم به نظام پایبند هستند و راهپیمایی 22 بهمن بزرگترین  تجلی این حضور بود  و اکثریت مردم شرکت کننده در راهپیمایی مشکل معیشت داشتند اما برای حفظ نظام وارد صحنه شدند.

وی توضیح داد: وظیفه مسئولین این است که برای این مردم نوکری کنند چرا که به گفته امام راحل این ملت از مردم عصر پیامبر و امام علی بالاترند.

سردار معرفی گفت: گلستان رنگین کمان اقوام است و شیعه و سنی در کنار هم با صمیمیت زندگی می کنند و نقشه دشمن بر این است که انشقاق قومی و مذهبی را بوجود آورد.

وی ادامه داد: اینکه 550 شهید استان از اهل سنت هستند نشان از بزرگی انقلاب دارد  که دشمن درصدد است با عملیات روانی آن را از بین ببرد.

وی افزود:عملیات روانی هزینه ندارد اما قدرت تخریب بالا دارد و می طلبد مواظب قلم و رسانه خود باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی ادامه داد: قبح شکنی یکی دیگر از کارهایی است که در فضای مجازی انجام می شود که باید مراقبت کرد.

سردار معروفی  به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در گام دوم وظیفه اصلی را رهبر انقلاب بر دوش جوانان گذاشتند و باید با عمل به آن بتوانیم دولت اسلامی را در تمام ابعاد وقوای سه گانه تشکیل دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشغال عراق نتیجه جنگ روانی و رسانه ای بود/ نفوذ و عملیات روانی بازوان قدرتمند را هم خم می کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..