تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب مدیرکل ۶۰ ساله صدای رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی را درآورد/ از ردپای نمایندگان تا نقض آشکار ادعای استاندار!

ساعت: 16:35 منتشر شده در مورخ: 1397/12/26 شناسه خبر: 1468749

انتصاب مدیر کل جدید صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی که روز گذشته ابتدا در حد یک شایعه منتشر شد و بعد از دقایقی بطور قطعی در صدر اخبار رسانه های خراسان شمالی قرار گرفت، صدای رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی استان را درآورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، انتصاب رضا فیروزه، عضو سه دوره شورای شهر بجنورد با حدود 60 سال سن و بدون سابقه استخدام در دستگاه های دولتی خبری بود که بسیاری از رسانه ها و فعالان فضای مجازی را مجبور به واکنش در باره این انتصاب کرد.

رسانه ای به ردپای سه نماینده مردم بجنورد و شیروان در مجلس شورای اسلامی در این انتصاب اشاره کرد.

این رسانه به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد، این سه نماینده در دفتر وزیر برای گرفتن حکم این فرد بست نشسته اند و این اقدام را گامی در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده دانست.

رسانه دیگری با بکار بردن واژه " کاسب قدیمی" برای این مسئول تازه منصوب شده گریزی به عدم هم خوانی مدرک تحصیلی وی با پستی که متصدی آن شده ، زد.

این رسانه این انتصاب را به نوعی وفای به عهد برخی از مقامات ارشد استان به یک نماینده خاص و به تعبیری دیگر سهم‌خواهی جریان اصلاح طلب از استاندار خراسان شمالی عنوان کرد.

انتشار چت طنز و نظرسنجی در کانال های پرمخاطب خراسان شمالی از دیگر واکنش ها به خبر انتصاب رضا فیروزه به سمت مدیرکلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی بود.

نکته دیگر واکنش فعالان توئیتری به این انتصاب بود که در توئیت های خود این انتصاب را « مهره چینی و کادرسازی نمایندگانی»‌ دانستند که «بخاطر عملکرد سه ساله خود از چشم مردم افتاده اند».

کاربر دیگری این انتصاب را« وضعیت اسفناک، تربیت نیروی انسانی در استان » عنوان کرده و برخی دیگر نیز این انتصاب را نشان از «قحط الرجال» در خراسان شمالی دانسته اند.

فارق از تمام نکاتی که مطرح شد انتصاب رضا فیروزه به مدیرکلی سازمان صمت خراسان شمالی را می توان مصداق عینی،  تناقض آشکار میان گفتار و کردار محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی دانست که پیش از این بارها در جلسات مختلف اعلام کرده بود جوانگرایی و تخصص سرلوحه انتخاب وی برای تصدی افراد بر پست های مدیریتی خواهد بود اما گماردن فردی با حدود 60 سال سن و بدون تجربه مدیریتی مرتبط، نقض آشکار گفته های وی است.

در حال حاضر افکار عمومی منتظر شفاف سازی استاندار است تا اعلام نماید این انتخاب بر اساس چه شایستگی و کارنامه عملکردی است، چراکه وی مستمراعلام کرده بود تحت تاثیر سفارشات نمایندگان و جناح های سیاسی قرار نمی گیرد و معیار وی برای انتصاب مدیران بر اساس رزومه کاری و ارزیابی عملکرد افراد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب مدیرکل ۶۰ ساله صدای رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی را درآورد/ از ردپای نمایندگان تا نقض آشکار ادعای استاندار!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..