تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 بازی کن و درآمد داشته باش!

یوتنکیو بازی جدیدی است که به‌تازگی روانه‌ی بازار شده و به‌سرعت در‌حال‌پیشرفت است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شاید بپرسید: چرا این روزها تب بازی‌های آنلاین تریویا در دنیا، به‌ویژه در کشور خودمان، بسیار داغ شده است؟ یکی از دلایل این موضوع آن است که مجری مسابقه را زنده برگزار می‌کند و تمامی شرکت‌کنندگان ساعت ۲۱:۳۰ وارد بازی می‌شوند و هم‌زمان باهم شروع به بازی می‌کنند. مجری ۱۰ سؤال سه‌گزینه‌ای که زمان پاسخ‌گویی هرکدام ۱۰ ثانیه است، به‌ترتیب آسان به سخت می‌پرسد و در،نهایت کسانی برنده‌ی مسابقه هستند که به تمامی سؤالات پاسخ درست می‌دهند. بااین‌حال، این، تازه شروع بازی است و برنده‌ی اصلی کسی است که بتواند با ترفندهای متفاوتی «جون اضافه» به‌دست آورد و درصورت اشتباه پاسخ‌دادن به پرسشی، به بازی ادامه دهد.

ترفند به‌دست‌آوردن «جون اضافه»

 هرچه دوستان بیشتری به بازی دعوت کنید، «جون اضافه» بیشتری می‌گیرید و بختتان برای برنده‌شدن بیشتر خواهد شد.

بخت بیشتر برای برنده‌شدن

برای پاسخ درست‌دادن به همه‌ی پرسش‌های مسابقه‌ی یوتنکیو کافی است جمعی حداقل ۶ نفره داشته باشید و با ایجاد هماهنگی بین اعضای گروه، تا سؤالات ۵ و ۶ همگی به گزینه‌ی درست پاسخ صحیح دهید و از سؤال ۶ به‌بعد، در‌صورتی‌که هیچ‌‌کدام از این ۶ نفر جواب درست را نمی‌دانست، گزینه‌ها را بین گروه تقسیم کنید تا درصورت حذف، بخشی از تیم در مسابقه مانده باشند و حتی اگر به سؤالی اشتباه پاسخ دادید، با «جون اضافه» به مسابقه برگردید که در‌این‌صورت، بخت بسیار زیادی برای برنده‌شدن دارید.

یوتن کیو

جوایز یوتنکیو

یوتنکیو هرشب با جوایز میلیونی برگزار می‌شود که هیجان مسابقه را چندین‌برابر می‌کند. کسانی که درمجموع بیش از ۲۰,۰۰۰ تومان برنده می‌شوند، با ارسال شماره شبا خود می‌توانند جایزه‌‌ی خود را دریافت کنند.

مسابقات متفاوت چندین‌میلیونی

یوتنکیو علاوه‌بر مسابقات عادی، مسابقات متفاوت دیگری نیز برگزار می‌کند که ازجمله‌ی آن‌ها، مسابقه‌ی «تکمیل ترانه» و دیگری مسابقه‌ی «بدون مجری» و نیز مسابقه‌ی «بمب یوتنکیو» با جوایز چندین‌میلیونی است که می‌توان به‌رایگان در تمام آن‌ها شرکت کرد.

یوتن کیو

دانلود اپلیکیشن یوتنکیو

یوتنکیو را می‌توانید از وب‌سایت U10Q.com دانلود کنید. همچنین، این اپلیکیشن در کافه بازار و سیب اپ هم موجود است.

پیداکردن سؤالات یوتنکیو

جواب سؤالات یوتنکیو را می‌توانید در بین پست‌های اینستاگرام یوتنکیو پیدا کرد. علاوه‌براین، رقابت‌ها و مسابقه‌های اینستاگرامی بخت برنده‌شدنتان را افزایش می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « بازی کن و درآمد داشته باش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..