تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرحانی: چرا همیشه اشتباهات به ضرر تیم صنعت نفت آبادان است؟

فرهانی: چرا همیشه اشتباهات به ضرر تیم صنعت نفت آبادان است؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم فرحانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از مساوی مقابل تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: فوتبال بازی کردن زیر باران شرایط سختی برای هر ۲ تیم ایجاد کرد. متاسفانه از ابتدای فصل تمام اتفاقات بد برای ما رخ می‌دهد. از شروع فصل تا به الان هر اتفاقی رخ داده است به ضرر ما بوده. این درست است که در داوری فوتبال اشتباه رخ می‌دهد، اما چرا همیشه اشتباهات به ضرر تیم صنعت نفت آبادان است و هیچ گاه این اشتباهات به نفع ما رخ نداده است.

او در مورد صحنه مشکوک به پنالتی که داور از آن گذشت گفت: در آخر همین بازی تک به تکی که بازیکن ما از پشت شارژ شد متاسفانه طبق معمول نادیده گرفته شد. به مانند بازی که با استقلال خوزستان داشتیم، پنالتی که در بازی با پرسپولیس به ضرر ما گرفته شد. بازی با پرسپولیس داور پشت دروازه گفت: پنالتی نیست، اما داور وسط تاکید کرد که پنالتی است و برعکس در بازی با استقلال خوزستان داور وسط گفت: پنالتی نیست، اما داور پشت دروازه تاکید کرد که پنالتی بوده است.

فرحانی در مورد این دیدار گفت: در کل بازی خوبی بود و ما آماده بودیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بسیار تلاش کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما متاسافانه تبدیل به گل نشد و بازهم مساوی کردیم. انشاالله در بازی بعدی مقابل تیم ذوب آهن بتوانیم جبران کنیم و شرایطمان را در جدول بهبود بخشیم. تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند، اما بدشانسی می‌آوریم.

بیشتر بخوانید: 

پیکان ۱ - صنعت نفت ۱ / توقف شاگردان فرکی در خانه + حاشیه‌ها

ذوب آهن ۲ - استقلال خوزستان صفر/ لشگر منصوریان با ارسلان ۳ امتیاز گرفت

دست انداز وزارت ورزش برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/

صحبت های فرهانی بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال پیکان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرحانی: چرا همیشه اشتباهات به ضرر تیم صنعت نفت آبادان است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..