تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه رکورد جهانی رزمایش نظامی پهپادی را شکست/ روایتی متفاوت از حاج قاسم/ سرنوشت نامعلوم کودکان در ایالات متحده/ بهترین توصیه‌های پزشکی برای سم زدایی/ ۹ فلز سنگین برای بدن

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

مرگبارترین حمله‌های هوایی تاریخ/۱۳ حقیقت شگفت‌انگیز درباره ذهن انسان/ماجرایی تکان‌دهنده از شستشوی مغزی پسر بچه‌های ایزدی توسط داعش/ چگونه می‌توان همنشین خدا شد؟

سپاه رکورد جهانی رزمایش نظامی پهپادی را شکست/ بزرگترین ناوگان پهپادی دنیا در اختیار ایران +عکس

حضور ۵۰ پهپاد از نوع بال پرنده رزمی و رادارگریز در رزمایش اخیر سپاه نشان داد که هم اکنون بزرگترین ناوگان پرنده‌های رزمی در اختیار ایران است.

روایت متفاوت رزمنده مدافع حرم از سردار سلیمانی

یکی از روز‌های منتهی به عملیات سرنوشت‌ساز حلب حاج قاسم سلیمانی رزمندگان را جمع کرده بود و برایشان صحبت می‌کرد.

سرنوشت نامعلوم کودکان در ایالات متحده / چرا سالانه هزاران کودک در آمریکا گم می‌شوند؟ + آمار

جالب است که مادر و پدر هایلی برنز، دختری که در ۱۶ سالگی از خانه فرار کرده بود، می‌گویند برای او گوشی تلفن همراه نخریده‌اند اما باز هم احساس می‌کرده‌اند که او به طریقی با غریبه‌ها ارتباط داشته است.

اگر دوست ندارید خودرویتان به سرقت برود بخوانید

اینفوگرافی زیر دلایل و راه‌های پیشگیری از سرقت خودرو را نشان می‌د‌هد.

واکنش شهردار برازجان به نحوه برخورد نامناسب با پاکبانان

شهردار برازجان با انتشار پستی در استوری اینستاگرام خود، برخورد صورت گرفته با پاکبانان این شهر را غافلگیرکننده و بدون هماهنگی قلمداد کرد.

عجیب و غریب ترین آداب و رسوم مردمان چین در مراسم سوگواری

در برخی مناطق روستایی چین، خانواده‌ها برای کاهش اندوه مرگ خویشاوندان خود و جذب تعداد بیشتری شرکت کننده در مراسم از زنان با پوشش نامناسب برای اجرای نمایش دعوت می‌کنند.

بهترین توصیه‌های پزشکی برای سم زدایی از بدن

خوشبختانه بدن شما به خوبی می‌تواند سم زدایی شود و برای این کار نیازی به رژیم‌های غذایی خاص و یا مکمل‌های گران قیمت نیست.

۹ فلز سنگین که سلامتتان را نشانه گرفته‌اند

ایراد اصلی فلزات سنگین این است که در بدن متابولیزه نمی‌گردند. در واقع فلزات سنگین پس از ورود به بدن دیگر از بدن دفع نشده و در بافت‌های بدن انباشته می‌گردند.

هزینه زندگی در کدام کشور ارزان‌تر است؟ + مقایسه آماری

این روزهای زندگی راحت و کم هزینه جزء اولویت های شهروندی است از همین رو افرادی که شرایطی که مدنظرشان است را در نمی‌یابند اقدام به مهاجرت می کنند.

چه ارتباطی بین مصرف نوشابه و ابتلا به ام اس وجود دارد؟

محققان می‌گویند افرادی که روزانه ۲۹۰ کالری نوشابه گازدار یا سایر نوشیدنی‌های حاوی قند مصرف می‌کنند با علائم شدیدتر بیماری شان روبرو هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه رکورد جهانی رزمایش نظامی پهپادی را شکست/ روایتی متفاوت از حاج قاسم/ سرنوشت نامعلوم کودکان در ایالات متحده/ بهترین توصیه‌های پزشکی برای سم زدایی/ ۹ فلز سنگین برای بدن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..