تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار محسن جوادی با خانواده مرحوم فاطمه صمدی مروج کتابخوانی

دیدار دکتر محسن جوادی با خانواده مرحوم فاطمه صمدی؛ مروج کتابخوانیبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا کاظمی معاون پژوهشی و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه(26 اسفندماه) با خانواده مرحوم فاطمه صمدی مروج کتاب و کتابخوانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

پدر مرحوم فاطمه صمدی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌‍‌های دخترش در ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: دختر من از کودکی به طور داوطلبانه به تبلیغ کتاب و کتابخوانی می‌پرداخت. اوحتی کتابخانه‌ سیاری جنب واحد مسکونی ما تاسیس کرده بود.

وی با تشکر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توجه به کتابخوانی در میان نوجوانان گفت: مجموعه‌‎ای از نوشته‌ها و آثار وی جمع‌آوری شده است که قرار است در قالب یک کتاب منتشر شود.

 علیرضا کاظمی نیز با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در میان نوجوانان و توجه به استعدادهای آن‌ها بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز در آینده نزدیک، مراسم یادبودی برای این نوجوان مروج کتابخوانی برگزار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، فاطمه صمدی نوجوان مروج کتاب و کتابخوانی در پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب به دلیل ارائه طرح‌ها و فعالیت‌هایش مورد تقدیر قرار گرفت. این نوجوان مروج کتابخوانی، مبتلا به بیماری سرطان بود که چند روز پیش جان به جهان آفرین تسلیم کرد و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار محسن جوادی با خانواده مرحوم فاطمه صمدی مروج کتابخوانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..