تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشارات روایت فتح مسابقه نوروزی کتابخوانی برگزار می‌کند

مسابقه نوروزی کتابخوانی روایت فتحبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشارات روایت فتح به منظور بهره مندی هرچه بهتر مخاطبان خود از تعطیلات عید نوروز و دعوت به فرهنگ مطالعه یک دوره مسابقه کتابخوانی نوروزی برگزار می‌کند.

این مسابقه با محوریت کتاب «روزی که شهید شدم» داستان زندگی جانباز شهید حسین حسن‌زاده نمین است که در تاریخ 2/8/96 به فیض شهادت نائل گشت و در دوران حیات خود سمت مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور را بر عهده داشت.
این مسابقه در دو بخش یادداشت نویسی و عکاسی از کتاب برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند برای شرکت در مسابقه، یادداشت و عکس از کتاب را با عنوان «روزی که شهید شدم» و هشتگ های #روزی که شهید شدم و #انتشارات روایت فتح در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند.

جوایز بخش یادداشت نویسی:
نفر اول یک میلیون ریال هدیه نقدی + بن خرید ۵۰۰ هزار ریالی کتاب از فروشگاه انتشارات روایت فتح با تخفیف ۷۵ درصد
نفر دوم ۷۵۰ هزار ریال هدیه نقدی + بن خرید ۵۰۰ هزار ریالی کتاب از فروشگاه انتشارات روایت فتح با تخفیف ۷۵ درصد
نفر سوم ۵۰۰ هزار ریال هدیه نقدی + بن خرید ۵۰۰ هزار ریالی کتاب از فروشگاه انتشارات روایت فتح با تخفیف ۷۵ درصد
جوایز بخش عکاسی:
نفر اول بن خرید یک میلیون ریالی کتاب از فروشگاه انتشارات روایت فتح با تخفیف ۷۵ درصد
نفر دوم بن خرید ۷۵۰ هزار ریالی کتاب از فروشگاه انتشارات روایت فتح با تخفیف ۷۵ درصد
نفر سوم بن خرید ۵۰۰ هزار ریالی کتاب از فروشگاه انتشارات روایت فتح با تخفیف ۷۵ درصد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشارات روایت فتح مسابقه نوروزی کتابخوانی برگزار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..