تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبارزه با قاچاق دام را هم بدهید به وزیر ارتباطات!

2- دوهفته قبل آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات در جلسه ای می گفت حدود یکماه قبل به مسئولان مربوطه گفته است می تواند در مرزهای خروجی، با استفاده از بالن های مجهز به ماهواره، تردد دام قاچاق را با دقت بسیار بالا رصد کند. او گفت مسئولان،از این فناوری مطلع شدند و به به گفتند و رفتند که خبر بدهند. اما هنوز رفته اند که رفته اند!
3- دنیا نو شده است و تکنولوژیهایی خلق شده که می تواند کارها را ساده کند. تکنولوژی ماهواره که دکترآذری جهرمی توضیحش را می داد هم کارآمداست،هم کم زحمت و هم ارزان. بجای اینکه شورای امنیت ملی و نیروهای مسلح را دنبال بره و بزغاله بفرستید، از وزیر ارتباطات بخواهید تا توسط چند اپراتور ساده،آن هم نه در کوه وکمرهای صعب العبور که توی اتاقش بنشیند و رد گوسفندهای متواری را بگیرد و گزارش کند.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبارزه با قاچاق دام را هم بدهید به وزیر ارتباطات!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..