تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت‌کننده عصر جدید رکورد چه کسی را شکست؟ +فیلم

شرکت‌کننده عصر جدید رکورد چه کسی را شکست؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، على بهبودى‌فر یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه پرهیجان عصر جدید در شب گذشته بود که با وجود استعداد فراوان تاکنون به خاطر عدم توانایی مالی موفق به ثبت رکوردهایش نشده بود. اما او در برنامه شب گذشته عصر جدید ضمن متحیر کردن داوران، موفق به شکستن رکورد یک مرد هندی شد. این شرکت‌کننده جوان با دقت هرچه تمام مهارت خود را در چرخاندن توپ روی مسواکی در دهانش نشان داد.

بیشتر بخوانید:سورپرایز داور عصر جدید در مرکز خرید بزرگ پایتخت برای مردم +فیلم

بهودی فر سرانجام توانست رکورد سادیپ سینگ مرد هندی را در این حرکت بشکند، اما شاید برایتان جالب باشد تا با آقای سینگ هم آشنا شوید. مردی که قبل از شرکت‌کننده عصر جدید،  ۵۳ ثانیه توپ را در این حالت نگاه داشته بود. البته قبل از این شهروند هندی هم جوانی آلمانی به نام مایکل کوپ در این زمینه با زمان ۲۶.۷ ثانیه رکورددار بود.

بیشتر بخوانید:ثبت رکورد چرخاندن توپ بسکتبال با مسواک

ثبت رکورد على بهبودى‌فر، شرکت‌کننده مسابقه عصر جدید 

ثبت رکورد  سادیپ سینگ جوان هندی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت‌کننده عصر جدید رکورد چه کسی را شکست؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..