تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید دانش‌آموختگان از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا روز‌های ۱۵، ۲۱ و ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ میزبان دانش‌آموختگان طرح کیمیا بود. در مجموع این سه روز ۱۰۰ نفر از دانش‌آموختگان کالج کیمیا در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف که در دوره‌های تخصصی اکوسیستم استارتاپی شرکت کرده‌اند، برای بازدید به مرکز پردازش کالای دیجی‌کالا آمدند.

دیجی‌کالا روزهای ۱۵، ۲۱ و ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ میزبان دانش‌آموختگان طرح کیمیا بود. در مجموع این سه روز ۱۰۰ نفر از دانش‌آموختگان کالج کیمیا در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف که در دوره‌های تخصصی اکوسیستم استارتاپی شرکت کرده‌اند، برای بازدید به مرکز پردازش کالای دیجی‌کالا آمدند.

بازدید دانش‌آموختگان از دیجی‌کالا

دانش‌آموختگان طرح کیمیا که پیش از این در دوره‌های آموزشی و کارآموزی کیمیا کالج شرکت کرده‌اند، در این بازدید با چشم‌انداز‌های مدیریتی دیجی‌کالا و سازوکار‌های واحد عملیات از نزدیک آشنا شدند. این بازدید با ارائه داده‌هایی در مورد اقتصاد دیجیتال و فراگیری آن در ایران و جهان، میزان استقبال از کسب‌وکار‌های آنلاین، نحوه شکل‌گیری دیجی‌کالا و مسیری که تا امروز طی کرده، آغاز شد. در ادامه روند توسعه دیجی‌کالا در دوازده سال گذشته تشریح شد و بازدیدکنندگان با بخش‌های متنوع گروه دیجی‌کالا آشنا شدند. سپس بازدیدکنندگان از قسمت‌های مختلف مرکز پردازش دیجی‌کالا بازدید کردند. انبار ورودی کالا‌ها (Inbound)، کارخانه محتوا (Content factory) و انبار خروجی (Outbound) بخش‌های مختلف این بازدید بود. در این بازدید، شرکت‌کنندگان با نحوه جاگذاری و مدیریت کالا‌ها در قفسه‌های انبار، شیوه درج مشخصات فنی و استودیو‌های عکاسی و فیلم‌برداری از کالاها، آماده‌سازی محتوا در کارخانه محتوا و در نهایت جایی که سفارشات پردازش، بسته‌بندی و آماده ارسال می‌شوند، آشنا شدند.

بازدید دانش‌آموختگان از دیجی‌کالا

دیجی‌کالا امیدوار است در این بازدید‌ها بتواند تجربه‌های دوازده ساله خود را در اختیار افرادی که به تازگی وارد فضای کسب‌وکار شده‌اند، قرار دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید دانش‌آموختگان از دیجی‌کالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..