تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه بدون سیم هدست VR ساخته می‌شود

نسخه بدون سیم هدست VR ساخته می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی که سال ۲۰۰۰ اولین کنسول خود با نام Play Station را عرضه کرد امروزه به یکی از شرکت‌های پرطرفدار سازنده کنسول‌ها تبدیل شده است. رقیب اصلی این شرکت در زمینه کنسول‌ها شرکت مایکروسافت است که شرکت سونی توانسته است بار‌ها این شرکت را به وسیله عناوین انحصاری‌اش شکست دهد. از مهم‌ترین عناوین به روز انحصاری این شرکت می‌توان به اسپایدرمن یا رد دد اشاره کرد.

شرکت سونی تاکنون ۴ سری از Plat Station را ارائه کرده است که جدیدترین مدل آن و بهترین آن در سال ۲۰۱۳ با نام PS4 عرضه شد. ۲ دستگاه دیگر از این کنسول بعد از عرضه‌اش با نام‌های PS4 PRO و PS4 Slim ساخته شد، که با کمی تغییرات سخت افزاری و ظاهری از کنسول PS4 ساخته شده بودند.

اما ساخت محصول جدید توسط شرکت سونی در چند سال اخیر بسیار کاهش یافته است و شاید دلیل این کاهش، تمرکز برای ساخت کنسول جدید این شرکت باشد. اما آخرین محصول عرضه شده توسط شرکت سونی هدست VR پلی استیشن است که کاربر هنگام استفاده از می‌تواند بازی‌های کنسول PS4 را به صورت واقعیت مجازی انجام دهد. نسل اول این هدست که برای اتصال به کنسول از سیم‌های زیادی استفاده می‌کرد، اما خبر‌هایی مبنی بر بی‌سیم شدن این هدست واقعیت مجازی به گوش می‌رسد.

نسخه بدون سیم هدست VR ساخته می‌شود
این محصول جدید شرکت سونی احتمالا دارای یک گیرنده با فرکانس ۶۰ گیگاهرتزی برای اتصال و ۵ گیگاهرتز هم فرکانس اضافی برای پشتیبانی خواهد بود تا امکان قطع اتصال هدست واقعبت مجازی به حداقل برسد.

ساخت هدست بی سیم توسط سونی به معنای کشف این هدست نیست چرا که سونی بید مدت‌ها پیش به فکر ساخت این هدست می‌افتاد، اما در صورت واقعیت داشتن این خبر و ساخت این هدست توسط سونی، این شرکت مشهور سانده محصولات الکترونیکی تغییر بسیار بزرگی را در زمینه لوازم جانبی کنسول‌های بازی خواهد داد.

بیشتر بخوانید: پلیس هندوستان بازیکنان عنوان PUBG را دستگیر کرد!

انتهای پیام/

هدست VR سونی وایرلس می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه بدون سیم هدست VR ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..